Hlavní navigace

Marknet.cz: články o marketingu, reklamě a médiích na jednom místě

[Tisková zpráva] Nový server Marknet.cz sleduje on-line více než 70 českých a slovenských webů, které se věnují tématům marketing, reklama a média. Čtenář najde na jednom místě přehled těch nejdůležitějších událostí ze všech zdrojů. O své čtenáře ovšem nepřicházejí ani sledované weby. Když čtenář klikne na nadpis článku, otevře se mu přímo vybraný text na původním webu.

Sdílet

Marknet.cz umožňuje lidem získat přehled o článcích a tématech, které se týkají marketingu, reklamy a médií. „Čtenář nemusí navštěvovat všechny časopisy, blogy a webové stránky. Na Marknet.cz najde každý den přehled všech zpráv a článků z oboru,“ vysvětluje Radim Hasalík, který službu provozuje ve spolupráci s tvůrci Weblogy.cz.

Ve srovnání s jinými službami jsou ovšem články na Marknet.cz ručně filtrovány. „Snažím se, aby byly na Marknet.cz pouze zajímavé články. Proto občas zpětně mažu z přehledu zpráv články, který přímo nesouvisí s tématem,“ říká Hasalík. Službu se podle svých slov rozhodl vytvořit proto, že na českém internetu žádný obdobný web nenašel.

„Kontaktoval jsem proto tvůrce Weblogy.cz s dotazem, jestli podobnou službu plánují. Během několika málo minut jsme se dohodnuli na spolupráci,“ popisuje Hasalík okolnosti vzniku webu. Hasalík si registroval vlastní doménu a tvůrci Weblogy.cz dodali potřebnou technologii, která sbírá informace z mnoha RSS zdrojů. „Všechny zdroje o marketingu, reklamě a médiích jsem musel osobně navštívit a přidat ručně, což zabralo několik hodin,“ dodává Radim Hasalík.

Služba Marknet.cz funguje jako internetová RSS čtečka. Technologie RSS je zvláštní formát pro čtení novinek na webových stránkách. V RSS zdroji jsou obvykle obsaženy pouze nezbytně nutné údaje o webu, titulek, popis článku (perex) a trvalý odkaz. Pro odběr novinek je ovšem potřeba počítačový program – RSS čtečka. Jinou možností jsou on-line služby jako Marknet.cz, které klasickou čtečku nahrazují.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).