„Martina Hyndráková bude zodpovědná za vedení marketingového týmu AuditPro a kompletní obchodní rozvoj produktu. Bude se zaměřovat zejména na zlepšení spolupráce s partnery včetně zahraničních. Její odborné znalosti a organizační talent jsou ideální kombinací pro tuto manažerskou pozici,“ uvedl Robert Kleiner, ředitel pro strategický rozvoj společnosti truconneXion.
Po celou dobu své profesní kariéry se Martina Hyndráková specializuje na tvorbu marketingových strategií pro menší a střední firmy, psychologii prodeje a tvorbu firemního image. Dlouhodobě se věnovala problematice licencí a softwarových auditů ve společnostech Opal Software Management a Microsoft. Před nástupem do firmy truconneXion působila jako nezávislý marketingový konzultant v oblasti tvorby korporátního image a marketingových strategií. Je absolventkou Českého institutu pro marketing (CIMA).
Martina Hyndráková se ve volném čase se věnuje jízdě na koni, fotografování, tanci a vážné hudbě. Má ráda operu a nezávislé výtvarné umění.