Masterfoods na Internetu
Poslední březnový den odstartovala agentura MEDIA.COM interactive nestandardní kampaň pro svého klienta Masterfoods. Kampaň je zaměřena na cílovou skupinu mladých lidí, kteří si rádi hrají a soutěží. Uživatelé jsou nasměrováni na stránky www.priserky.cz , kde si zvolí svou vlastní herní identitu, se kterou pak prochází celou hrou. Hraje se o 100× Playstation 2 a 900× PS 2 her.
O kreativu a výrobu stránek se postarala agentura Advertures.
MEDIA.COM interactive je fullservisová interaktivní agentura, realizující reklamní kampaně v on line prostředí . Díky zkušenostem a znalostem se MEDIA.COM interactive stal přední společností v integrované komunikaci na všech interaktivních platformách, vytvářející v digitálním světě úzký vztah mezi značkou a spotřebitelem.
Společnost MEDIA.COM interactive je dceřinnou společností MediaCom Praha, který je členem mezinárodní sítě MediaCom Worldwide. Více informací najdete na www.mcinteractive.cz.