Hlavní navigace

Media.com jako první využila SMS brány Eurotelu

[Tisková zpráva]

Sdílet

MEDIA.COM jako první využila SMS brány Eurotelu

17.března spustil Eurotel novou SMS bránu. Uživatelé internetu mohou nadále zasílat své SMS zprávy určené zákazníkům Eurotelu zdarma, omezena je pouze jejich délka a to na 60 znaků. Zbývajících 100 znaků je určeno sponzorskému vzkazu. Tím prvním byl hned v den zahájení SMS brány vzkaz klienta agentury MEDIA.COM interactive, společnosti Contactel. Jednalo se o komunikaci služby Contactel Duo, zaměřené na uživatele mobilních služeb Eurotelu z korporátního segmentu – střední a malé firmy.

„Tuto novou možnost přímého oslovení naší cílové skupiny vítáme. Contactel tak mohl být první v novém způsobu efektivního oslovování potencionálních zákazníků. Odezva na tyto SMS zprávy s reklamním textem nabízejícím službu Contactel Duo, byla okamžitá a dobře monitorovatelná. Opět se nám potvrdilo, že mediální agentura MEDIA.COM interactive nám svou schopností vyhledávat a využívat nové komunikační cesty a technologie významně pomáhá efektivně vynakládat naše marketingové komunikační investice“ řekl Jan Novák, Market Director společnosti Contactel.

„Pro tento rok jsme plánovali rozšíření našich služeb kromě internetu také o další on-linové aktivity. SMS kampaň je pouhý začátek a soudě podle prvních výsledků se jedná o začátek úspěšný. Myslím, že tato forma komunikace se rychle stane standardní součástí mediálního mixu“ komentoval úspěch kampaně Jan Čep, ředitel MEDIA.COM interactive.

MEDIA.COM interactive je fullservisová interaktivní agentura, realizující reklamní kampaně v on line prostředí . Díky zkušenostem a znalostem se MEDIA.COM interactive stal přední společností v integrované komunikaci na všech interaktivních platformách, vytvářející v digitálním světě úzký vztah mezi značkou a spotřebitelem.

Společnost MEDIA.COM interactive je dceřinnou společností MediaCom Praha, který je členem mezinárodní sítě MediaCom Worldwide. Více informací najdete na www.mcinterac­tive.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).