Hlavní navigace

MEDIA TRADING – nová internetová mediální agentura v ČR

[Tisková zpráva] Rychlý celosvětový vývoj internetových služeb ovlivňuje i změny na českém trhu. Od 1.července vstupuje do této dynamicky se rozvíjející oblasti nová internetová mediální agentura MEDIA TRADING.

Sdílet

Výdaje na internetovou reklamu neustále vzrůstají. Jenom například ve Velké Británii, podle zprávy Internet Advertising Bureau, dosáhly v roce 2005 1,4 miliardy liber a přiblížily se tak k výdajům na reklamu v tištěných médiích. Tento trend ovlivňují mimo jiné rozšiřující se možnosti širokopásmového připojení – zobrazuje se větší počet stránek, rovněž expanzivní zábavný průmysl bohatě využívá možnosti multimedii. Svůj významný podíl na této skutečnosti má nárůst služeb, poskytovaných při hledání zaměstnání, v segmentu financí, prodeje automobilů a dalších.

V České republice je řada firem, jejichž roční reklamní rozpočet se pohybuje v řádu několika milionů korun, ale tyto prostředky nejsou vždy vynakládány dostatečně efektivně. Jejich marketingoví pracovníci leckdy nemají přístup k potřebným datům a analýzám. Také nakupují podle subjektivních hledisek. Z těchto důvodů se otevírá prostor pro vznik mediální agentury zaměřené přímo na tuto klientelu.

Proto v České republice zahajuje svou činnost nový subjekt se zaměřením na internetovou reklamu – MEDIA TRADING. Agentura je mediální divizí společnosti INTERNET TRADING s.r.o., která na internetovém trhu již realizovala více než 35 tisíc reklamních kampaní v hodnotě převyšující částku 500 milionů korun.

Podle sdělení ředitele agentury, Pavla Krejzy je hlavní činností zajištění kompletní realizace internetové komunikace, nezávislé plánování a nákup mediálních ploch napříč celým internetem a jednotné statistiky reklamních kampaní. Analýzy trhu a konkurenční monitoring, poskytování strategických konzultací atd.

Z několika set obchodníků bylo vybráno a proškoleno 15 specialistů kteří se věnují této činnosti. Tento vysoce kvalifikovaný tým má k dispozici řadu nejmodernějších marketingových nástrojů, s jejichž pomocí jsou členové týmu schopni plánovat efektivní a přínosné reklamní kampaně.

Do konce letošního roku firma očekává, že bude zastupovat přes 60 klientů s reklamním rozpočtem více než 50 milionů korun.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).