Nová organizační struktura vznikla na základě zkušeností v minulém období, posiluje pozice klíčových projektů a aktivit firmy, zohledňuje rozvoj a růst firmy a lépe odpovídá povaze činností firmy. Celkem je v Mediaresearch 7 sekcí, které kopírují hlavní činnosti a směry, které jsou ve firmě zastoupeny. Kromě organizačně správních sekcí jsou firemní aktivity zabezpečovány prostřednictvím následujících útvarů:
- Sekce elektronických měření, ředitel David Satranský (měření sledovanosti televizí, měření poslechovosti rádií)
- Sekce internetových projektů, ředitel Jan Walter (měření internetu, monitoring internetové reklamy)
- Sekce obchodní, ředitel Jiří Adamík (marketingové výzkumy)
- Sekce IT, ředitel Michal Jordan (IT podpora, vývoj softwarových aplikací)
- Sekce analytické – divize CRA System, ředitel Pavel Charamza (podpora výzkumů, analýzy, konzultace a poradenství).