Mediazastoupení Regie Radio Music i nadále roste

[Tisková zpráva] Praha 02. února 2006 – Společnost Regie Radio Music, obchodní zastoupení tří nejposlouchanějších soukromých rozhlasových stanic a pěti regionálních rádií, za uplynulé období pokračuje v upevňování svého stabilního postavení na rozhlasovém trhu.

Sdílet

Ve srovnání s předchozím sledovaným obdobím došlo k poklesu celkového počtu rozhlasových posluchačů o 146 tisíc posluchačů denně, a to na hodnotu 6 203 000 pos­luchačů denně.

V rámci rozhlasových stanic si Frekvence 1 udržela pozici nejposlouchanější soukromé rozhlasové stanice, denně ji poslouchá 884 000 posluchačů. Pozici lídra rozhlasového trhu mezi všemi rozhlasovými stanicemi i nadále drží Frekvence 1 v podílu na trhu (12,5 %) i v týdenní poslechovosti (1 365 000 pos­luchačů týdně). V cílově skupině ženy upevnila Frekvence 1 svoje dlouhodobé vedoucí postavení mezi všemi rádii v ČR (518 000 posluchačů denně, share 14,3 %).

Dlouhodobé prvenství mezi všemi rádii v ČR v komerčně nejatraktivnější skupině 20–49 let i nadále patří Rádiu Impuls (507 000 posluchačů denně, podíl na trhu 13,4 %). V cílové skupině muži je Rádio Impuls opět nejúspěšnější rozhlasovou stanicí mezi soukromými rádii, celkově přitom Rádio Impuls poslouchá 773 000 posluchačů denně s podílem na trhu 10,7 %.

Evropa 2 i nadále potvrzuje dlouhodobý trend zvyšování poslechovosti z minulých období. Evropu 2 nyní poslouchá 681 000 posluchačů denně (share 8,6 %). Evropa 2 zůstává na pozici lídra rozhlasového trhu v cílové skupině 12–39 let (551 tisíc posluchačů denně, share 15,4 %).

Produkt RRM Total opět zaznamenal výrazný nárůst posluchačů. Díky úspěšným výsledkům stávajících rádií a společně s novými zastupovanými stanicemi (DeeJay, Rádio Haná, Rádio Rubi) s ním každý týden přijde do kontaktu více než 3 308 000 osob, což je ve srovnání s minulým obdobím téměř o 50 000 posluchačů více. Martin Konrád, obchodní ředitel společnosti Regie Radio Music, k tomu uvádí: "Síla celoplošných stanic kumulativně spojená s dynamikou a přesným cílením nových regionálních stanic (RockZone 105,9, Info Radio, DeeJay, Haná, Rubi) přinesla očekávané benefity celému produktu RRM Total. Naši obchodní strategii budeme rozvíjet v tomto duchu i následující období. Jsem přesvědčen, že nové, přesnější měření (RadioProjekt) ještě více potvrdí oprávněnost naší obchodní politiky.”

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).