Stejně jako každý rok i v roce 2008 provedlo SOS průzkum plnění informačních povinností internetovými obchody. Toto testování je důležité, protože spotřebitel je do značné míry odkázán na informace poskytnuté obchodníkem. Internetový obchod, který úspěšně projde tímto testem, nabízí zákazníkovi kvalitní služby a garantuje zveřejnění povinných informací spojených se samotným nákupem. MEGAOBCHOD.cz uspěl v tomto testu ve všech sledovaných kritériích.
Testování probíhalo v pěti samostatných fázích. Nejprve se SOS zaměřilo na zveřejnění úplné informace o totožnosti dodavatele a jeho kontaktních údajích. Dále zjišťovalo, jestli internetový obchod zveřejňuje úplné a správné informace o možnosti odstoupení od smlouvy do 14 dnů. Třetím kritériem, které MEGAOBCHOD.cz splnil, bylo zveřejnění úplné a správné informace o uplatnění reklamace zboží. Následovalo kritérium zveřejnění úplné a správné informace o možnosti uplatnění rozporu s kupní smlouvou. Posledním testovaným kritériem bylo nezpoplatnění vyřízení reklamace.
David Nevečeřal, ředitel, k tomu dodává: „MEGAOBCHOD.cz vyhověl ve všech pěti testovaných kritériích a tím potvrdil standardní kvalitu nabízených služeb. Také díky tomuto testu chceme zvýšit v podvědomí zákazníků důvěru v nakupování přes internet“.