Praha, Česká republika – 26. listopadu 2007 – Obchodní a marketingové aktivit Microsoftu v České republice s platností od 26. listopadu 2007 řídí Petr Karásek. Petr Karásek nastoupil do společnosti Microsoft na pozici manažera divize Dynamics (Microsoft Business Solutions) již v roce 2002 po převzetí společnosti Navision. Od listopadu minulého roku se Petr věnoval řízení vývojové divize společnosti v Pražské pobočce.
„Petr do své nové pozice přichází s neocenitelnými znalostmi interního prostředí společnosti Microsoft a se zkušenostmi ze svých předchozích zaměstnání, ve kterých se soustředil především na oblast podnikových ekonomických systémů,“ uvedla Jane Gilson, generální ředitelka Microsoftu v České republice. „Spolu s Petrem se budeme dále věnovat plnění úkolů vyplívajících z naší tříleté růstové strategie. Mezi tyto úkoly patří například prohlubování spolupráce s partnery na vytváření integrovaných řešení pro podniky, větší zaměření na služby pro koncové zákazníky a v neposlední řadě rozvoj a motivace zaměstnanců společnosti.“
Petr Karásek
Před jmenováním do pozice obchodního a marketingového ředitele působil Petr Karásek rok jako ředitel divize vývoje v české pobočce společnosti. Petr Karásek začal pracovat v Microsoftu v roce 2002 po převzetí společnosti Navision, kde od roku 1998 zastával pozici produktového ředitele pro systémy Navision a Axapta pro Českou republiku a Slovensko.
Petr Karásek získal bohaté zkušenost v oblasti ERP systémů již během svého působení v belgické společnosti SoftCell, kde se podílel na zavádění řady ERP řešení. Po ukončení studií pracoval jako programátor a posléze správce systému ve Všeobecné zdravotní pojišťovně. Dále pracoval ve společnosti FCC Folprecht Brno, kde se zabýval podporou a laděním databázových systémů u zákazníků.
Petr Karásek absolvoval v roce 1992 obor elektronické počítače na fakultě elektrotechnické VUT v Brně. Petr Karásek je ženatý a má jednu dceru. Mezi jeho koníčky patří rodina, cestování, turistika a četba historické a fantasy literatury.