Hlavní navigace

Předseda Senátu Milan Štěch (ČSSD) hostem diskusního pořadu Téma Deníku na UPC Express TV

[Tisková zpráva] Praha, 6. 12. 2010. Sociální demokraté nebudou automaticky podporovat Jana Švejnara v jeho případné prezidentské kandidatuře, pokud se v roce 2013 uskuteční přímá volba hlavy státu.

Sdílet

Přestože osoba profesora Švejnara je ČSSD velmi blízká, strana hledá ještě dalšího adepta. V aktuálním vydání pořadu Téma Deníku na kanálu UPC Express to uvedl nový předseda Senátu Milan Štěch (ČSSD). Šéf horní komory parlamentu byl přitom jedním ze zákonodárců, kteří Jana Švejnara v roce 2008 oficiálně navrhli jako protikandidáta Václava Klause. „Dneska to jméno nezopakuji, ne že bych na pana Švejnara změnil nějaký názor, ale já si myslím, že to období třech let do té první volby, která doufám proběhne formou hlasování všech občanů, tak si myslím, že je ještě čas dát kandidáta,“ prohlásil šéf Senátu na UPC Express. „Já ještě uvažuji o některých dalších jménech a určitě nebudu stát někde v rohu, ale budu aktivní a budu některé ty vhodné kandidáty také hledat,“ dodal Štěch. Na otázku moderátora pořadu, Jana Kličky z Deníku, pak šéf horní komory zcela jasně popřel případnou vlastní kandidaturu na post hlavy státu. Pořad Téma Deníku vysílá kanál UPC Express. K dispozici je též na internetovém serveru youtube.com

Pořad Téma Deníku je třicetiminutový čtrnáctidenník moderovaný a připravovaný Janem Kličkou, vedoucím domácí redakce těchto novin. Vysílá ho televizní stanice UPC Express, která je šířena ve všech nabídkách analogové i digitální kabelové televize UPC. Zájemci ho mohou shlédnout také na internetovém serveru youtube.com pod heslem „téma deníku štěch“. Na serveru jsou k dispozici i dřívější vydání pořadu. Přepis pořadu k volnému použití lze nalézt na adrese http://upcexpres­s.cz/temadeni­ku/ a je také k dispozici v monitorovací službě Newton.

UPC Express je informační, zpravodajský, publicistický a zábavní televizní stanice kabelové televize UPC, vysílaný v centrální pražské variantě a v osmi variantách regionálních. Je dostupný všem zákazníkům analogové a digitální kabelové televize UPC, tedy přibližně šesti stům tisícům českých domácností.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).