„Mistrovství světa ve fotbale je svátkem, a proto chceme, aby naši zákazníci mohli všechny důležité chvíle prožívat s českým národním týmem, a to doslova kdykoliv a kdekoliv. Vedle exkluzivního zpravodajství a videoreportáží zdarma máme pro zákazníky přichystáno více než 100 000 replik dresů naší fotbalové reprezentace,“ říká Jiří Hájek, ředitel firemní komunikace T-Mobile Czech Republic, a pokračuje: „Připravili jsme také soutěž o 100 vstupenek na fotbalový šampionát. V jejím finále bude vybráno 6 výherců, kteří získají tzv. Insider kartu. Díky ní navštíví i zákulisí stadionu a budou sledovat zápas českého týmu v základní skupině z míst, kam se běžní návštěvníci nedostanou.“
T-Mobile pro své zákazníky přichystal řadu exkluzivních služeb. Na portálu t-zones bude k dispozici samostatná sekce věnovaná šampionátu, ve které si zákazníci zdarma prohlédnou čtyřminutový průřez tím nejzajímavějším, co se dělo na hřišti. Přichystány jsou také 3 zpravodajské balíčky, které za cenu 49 Kč, resp. 99 Kč nabízí kompletní zpravodajství po celou dobu šampionátu, včetně rozhovorů a informací ze zákulisí, a to formou SMS, MMS a Video MMS. Jedině zákazníci T-Mobile si budou moci také zahrát oficiální Java hru šampionátu 2006 FIFA World Cup, stáhnout si exkluzivní MMS pohlednice s fotbalovou tematikou nebo uvítat volající například skandováním „Češi do toho!“.
Vše o T-Mobile a MS ve fotbale najdete od 2.5.2006 na www.t-mobile.cz/fotbal.