„Heureka.cz je prozatím nejmladším nákupním rádcem, jehož cílem jsou v první řadě uživatelé, kteří ještě nejsou rozhodnuti pro nákup konkrétního výrobku a potřebují poradit s výběrem toho správného produktu. SrovnaniCen.cz je naopak známé jako nejstarší český internetový vyhledávač, který uživatelé používají pro nalezení nejnižší ceny konkrétního produktu napříč všemi internetovými obchody. Heureka.cz se tak cíleně rozšiřuje o službu, která ji logicky doplňuje,“ vysvětluje důvody akvizice project manager Heureka.cz Tomáš Hodboď.
Jaká nyní čeká portál SrovnaniCen.cz budoucnost? „SrovnaniCen.cz bude i nadále fungovat na stejné adrese, ale díky akvizicí dojde ke zkvalitnění obsahu obou služeb, vylepšení fulltextového hledání a převzetí technických dat, aby návštěvníci dostali přesnější výsledky svého hledání,“ říká Tomáš Hodboď. Propojením obou webů se otevírají nové možnosti také pro prezentaci internetových obchodů, které nyní mají mnohem lepší možnosti oslovení zákazníků, kteří jsou připraveni k nákupu.
Měsíc po svém spuštění se projekt Heureka.cz rychlým tempem rozrůstá a cestu si na portál nachází čím dál tím více potenciálních nakupujících. Od spojení se SrovnaniCen.cz si společnost MITON CZ slibuje jeho další posílení. SrovnaniCen.cz má v současné době návštěvnost okolo 3000 uživatelů a v předvánočním období se očekávají dvojnásobná čísla. Spojením obou webů tak vzniká silný a na českém internetu ojedinělý projekt – vždyť SrovnaniCen.cz již dnes vyhledává v 5 milionech produktů z více než 1 600 českých internetových obchodů.