Hlavní navigace

MITON koupil Hotel.cz a plánuje velký růst v ubytovávání přes internet

[Tisková zpráva] Jedna z nejrychleji rostoucích českých internetových firem, MITON, koupila zprostředkovatele nadstandardních ubytovacích služeb Hotel.cz za nezveřejněnou částku. Cílem akvizice je doplnění portfolia v perspektivní oblasti prodeje ubytování přes internet a nové cílení na ubytování pro firmy a zahraniční návštěvníky.

Sdílet

„Koupě Hotel.cz je pro nás strategickou investicí. Přes náš web Turistik.cz najde ubytování zhruba dvacet tisíc lidí ročně, objem lidí ubytovaných přes Hotel.cz je obdobný. To je hlavní důvod, proč jsme se dohodli na koupi“, říká Tomáš Matějček, jeden ze zakladatelů společnosti MITON, a dodává: ,,Domníváme se, že ubytování přes internet je jednou z oblastí, kterou čekají v následujících letech zajímavé změny a silný růst. Postupně bychom chtěli docílit toho, aby přes naše portály vyhledávali ubytování nejen jednotlivci, ale i firemní klientela. Převážně českou klientelu bychom chtěli rozšířit o hosty ze zahraničí.“

Vedle webu Turistik.cz, který je zaměřen spíše na vyhledávání a rezervace ubytování nižší kategorie, by měl web Hotel.cz nabídnout vyhledávání ubytovacích zařízení s lepším standardem. Společnost MITON tak uživatelům internetu zprostředkuje kompletní nabídku on-line ubytování různých kategorií. Hotel.cz projde v následujícím období velkou modernizací.

Podporou v upevňování pozice na trhu s on-line ubytováním je také hotelový rezervační systém Previo, který minulý rok představila dceřiná společnost MITON Previo po několika letech intenzívního vývoje. Je vhodný zejména pro malá a střední ubytovací zařízení a výjimečnost spočívá v jednoduchosti ovládání, přehlednosti a také v příznivé ceně oproti jiným hotelovým systémům. Potenciální host si může přímo v pohodlí domova okamžitě zjistit, zda má vybraný hotel v daném termínu volno a realizovat objednávku, čímž ušetří čas i peníze. Systém objednávku vyřídí automaticky, rozešle potřebná potvrzení a upozorní recepci.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).