Celkový tržní podíl stanice ve věkové skupině 12 – 79 let je 9,3 %. Denně si ji naladí 912 tisíc posluchačů, týdně 1 758 tisíc, což v těchto ukazatelích znamená, že drží druhé místo mezi všemi českými rozhlasovými stanicemi. Přes milion posluchačů také uvedlo, že si Evropu 2 poslechne nejčastěji a jméno stanice si spontánně vybaví téměř 3,5 milionu osob. Průměrná doba poslechu Evropy 2 činí 178 minut denně.
Uvedené údaje přinesl nejnovější Radio Projekt, který mapoval výsledky poslechovosti rozhlasových stanic v ČR za poslední půlrok, tedy 1. 1. – 30. 6. 2007.
„Nejčerstvější výsledky Radioprojektu jsou jednoznačným důkazem toho, že „maxximum muziky“ oslovuje přesně ty, kterým je určeno. Evropa 2 je tak stabilně nejposlouchanějším rádiem pro mladou generaci,“ hodnotí výsledky programový ředitel Evropy 2 Petr Vladyka. Michal Beran, obchodní ředitel mediazastoupení Regie Radio Music, které prodává reklamní čas tohoto rádia, k tomu doplňuje: „Evropa2 nabízí bezkonkurenční příležitost k oslovení mladých lidí ve věku 12–39 let. Na českém radiovém trhu v tomto ohledu již delší dobu nemá konkurenci.“
Roste také obliba internetových stránek rádia – www.evropa2.cz. Oproti loňskému roku se podle výsledků červnového projektu NetMonitor počet unikátních návštěvníků zvedl o 14% na 200 tisíc návštěvníků měsíčně (reální uživatelé).