Hlavní navigace

Mladí žijí Evropou 2. I na internetu

[Tisková zpráva] Rádio Evropa 2 opět vzrostl počet posluchačů. Nadále zůstává nejposlouchanějším rádiem pro mladé, ale podle odhadů poslechovosti posluchači zůstávají věrní a dodatečný růst se projevil v oblasti ekonomicky aktivní.

Sdílet

Denně Evropu 2 poslouchá 889 tisíc posluchačů – což je nárůst o 40 tisíc oproti minulému měření, a 1740 tisíc týdně. Podíl na trhu se také zvýšil na 9,3 %. Ve věkové skupině 12 – 39 let je Evropa 2 jednoznačným leaderem trhu s share 17,7 %. Mírný nárůst se projevil také ve věkové skupině 30 – 39 let, což znamená, že posluchači Evropě 2 neodrůstají, ale zůstávají věrní.

Uvedené údaje přinesl nejnovější Radio Projekt, který mapoval výsledky poslechovosti českých rozhlasových stanic za klouzavé pololetí, tedy 1. 4. 2008 – 30. 9. 2008.

"Opět platí, že Evropa 2 není jenom o muzice, ale že je to určitý životní styl. Proto se do vysílání vrátila fenomenální Dance Exxtravaganza – živé DJské sety s těmi nejlepšími DJs včetně hvězdného DJ Tiësto. A jelikož nás naši posluchači rádi ladí přes internet, připravujeme pro ně další vychytávky i v této oblasti. Takže sledujte www.evropa2.cz, " říká Petr Vladyka, programový ředitel rádia Evropa 2.

„Evropa 2 je populární nejen u posluchačů, ale i u zadavatelů. Evropa 2 je nejsilnější ve své klíčové kategorii 12 – 39 let, což je cílová skupina, o kterou se inzerenti na této stanici především zajímají,“ říká Michal Beran, obchodní ředitel Regie Radio Music, která Evropu 2 zastupuje při prodeji reklamního času.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).