„Obě rozhlasové stanice jsou určitě zajímavým doplněním portfolia MMS. Tuto spolupráci se společností MAFRA navíc vnímáme také jako výraz důvěry v profesionální úroveň služeb MMS,“ řekl ke spolupráci těchto dvou významných mediálních skupin Daniel Sedláček, ředitel a předseda představenstva Media Bohemia.
„Spolupráce se společností MMS je pro nás logickou volbou vzhledem k zaměření Expresradia 90,3 FM a Rádia Classic FM. S přihlédnutím k pozici Mediální skupiny MAFRA jakožto největšího multimediálního koncernu v ČR považujeme naši spolupráci se společností MMS za další strategický krok na poli rozvoje našich rozhlasových aktivit,“ řekl ke spolupráci obchodní ředitel Mediální skupiny MAFRA David Novák.
Zařazením Expresradia a Classic FM se počet rozhlasových stanic zastupovaných MMS rozroste na 56. Týdenní poslechovost obou rádií dosahuje 87 000 lidí (zdroj: RadioProjekt, 1. 4. – 30. 9. 2007). Podíl MMS na trhu se tak podle těchto údajů zvýší ze stávajících 42,4% na 42,7%.