„Po období extenzivního růstu a značných investic do výstavby a rozvoje sítě v předchozích letech byl rok 2009 ve znamení optimalizace a zefektivňování činnosti společnosti. Na základě vyhodnocení příležitostí na českém telekomunikačním trhu jsme se také loni rozhodli primárně zaměřit na mobilní internet, pouze doplňkově nabízet i hlasové služby,“ říká Tomáš Budník, generální ředitel MobilKomu.
Společnost MobilKom v roce 2009 zlepšila svůj hospodářský výsledek o 200 milionů Kč a v porovnání s rokem 2008 tak výrazně zmenšila svoji provozní ztrátu. „Úsporná opatření jsem zahájil ihned po svém nástupu v polovině roku 2009. Letos už budeme na konci roku v zisku,“ říká Tomáš Budník, a doplňuje: „Plánujeme také další nárůst tržeb, zejména ve velkoobchodu, tedy prostřednictvím partnerů, kteří budou naše služby prodávat pod vlastní značkou.“