„Díky mobilům pod vlastní značnou Vodafone zákazníkům nabízíme telefony se všemi hlavními funkcemi a zajímavým designem za velmi výhodnou cenu,“ říká Michal Janda, manažer zodpovědný za portfolio telefonů Vodafone a dodává: „Mnoho zákazníků si pořizuje telefon v nejnižší cenové relaci do tří tisíc korun. Pro tyto zákazníky jsou klíčové především základní funkce, cena a design. Právě tyto parametry jsou pro nás rozhodující při výběru telefonů, které v současné době prodáváme pod vlastní značkou Vodafone.“
Nejprodávanější mobilní telefony u Vodafonu za první pololetí roku 2008 byly (v abecedním pořadí): Nokia 1600, 2610, 2630, 6234, 6300, Samsung E250, Sony Ericsson K770i, V630i, Vodafone 225 a 226. O polovinu více zákazníků Vodafonu si letos oproti minulému roku koupilo dražší multimediální přístroje podporující používání internetových aplikací v telefonech. Operátor proto do konce roku plánuje obohatit své portfolio o další modely pod značkou Vodafone, které umožní používání těchto vyšších funkcí.