Tchajwanská MobiTai se rozhodla implementovat řešení „Osobní vyzváněcí tón“ společnosti Alcatel
Paříž, 19. ledna 2004 – Společnost MobiTai, která je předním operátorem na Tchaj-wanu, si zvolila společnost Alcatel (Paříž: CGEP.PA a NYSE: ALA) za dodavatele svého komplexního řešení zvaného „Osobní vyzváněcí tón (tzv. Personalized Ring Back Tone – PRBT)“, a zahájila komerční provoz služby na Tchaj-wanu již v prosinci 2003.
„Osobní vyzváněcí tón“ se v Asii, a zejména v Koreji, Hongkongu, Číně a na Tchaj-wanu stává velice populárním. Nová služba umožňuje volajícím poslouchat místo klasického vyzváněcího tónu při čekání, než volaný účastník zvedne telefon, hudbu či jiný audio záznam. To nabízí dosud nebývalé možnosti nejen zábavní, tak i služby s obrovským potenciálem v oblastech obchodního styku. Zde umožňuje systém firmám personalizovat poskytované informace, které volající získá ještě předtím než je hovor na straně volaného vyzvednut.
Systém dále nabízí variantu „hudby na pozadí“, která umožňuje uživateli zvolit si opět buď hudbu či jiný audiozáznam pro pozadí právě probíhající hovoru, a ten takto emocionálně podbarvit. Volit podkresovou hudbu je možné přímo ze sady hudebních záznamů (seznamu skladeb), či je lze kupříkladu přehrávat v náhodném pořadí. Kromě toho mají účastníci možnost nastavení druhu „osobního vyzváněcího tónu“, hudby na pozadí a seznamu skladeb podle vlastního určeného klíče, tedy například podle datumu, denní doby či dle skupin volajících. Tyto moderní funkce tak mohou volajícího příjemně překvapit stálými proměnami typů vyzváněcích melodií, závisejících kupříkladu právě na čase volání.
Moderní řešení PRBT společnosti Alcatel jsou obzvláště cenná pro operátory, protože je lze bez problémů integrovat s předřazenými základními systémy a zajišťovat tak jednotné poskytování služby pro všechny druhy přístupových kanálů. Nové řešení rovněž obsahuje plnohodnotný systém řízení obsahu (CMS), který operátorům poskytuje komplexní funkci databáze a řízení obsahu.
„Společnost Alcatel jsme si zvolili díky jejím dosavadním zkušenostem s inovacemi v oblasti mobilních aplikačních služeb. Tento systém posílil lidskou dimenzi naší sítě a proto jsme rádi, že jej můžeme našim zákazníkům nabídnout,“ prohlásil Dr. Michael Mertsch, výkonný viceprezident společnosti MobiTai.
„Řešení osobního tónu pro pozadí hovoru od společnosti Alcatel prokázalo, že je schopné pomoci zvýšit tržby operátorů,“ uvedl Rachael Chang, ředitel divize mobilních a pevných sítí společnosti Alcatel na Tchaj-wanu. „Získání této zakázky posiluje naši pozici i závazky ve vývoji aplikačních služeb i správy sítě. Hodláme i nadále rozvíjet inovace v oblasti mobilních služeb a zajistit, aby se společnost Alcatel stala tím správným partnerem pro tchajwanské operátory.“
O společnosti MobiTai
Motto společnosti MobiTai je „služba, kvalita a inovace“. Společnost má za cíl poskytovat mobilní komunikační služby na světové úrovni. Společnost MobiTai se specializací na poskytování integrovaných hlasových a datových komunikačních služeb spojuje přední podniky, výrobce a globální zdroje, a vytváří tak fungující společnost známou svým poctivým přístupem a profesionalitou. Cestu k úspěchu společnosti MobiTai pomohla vytvořit flexibilní tarifní struktura s nadstandardními službami zaměřenými na uspokojení potřeb zákazníků a jejich celkovou spokojenost. Společnost získala řadu ocenění včetně nejvyšších ocenění za kvalitu sítě a spokojenost zákazníků.
O společnosti Alcatel
Společnost Alcatel poskytuje komunikační řešení umožňující provozovatelům, poskytovatelům služeb a podnikům po celém světě dodávat svým zákazníkům a zaměstnancům hlasový, datový a multimediální obsah a služby. Alcatel si udržuje vedoucí pozici v oblasti pevných a mobilních širokopásmových sítí, aplikací a služeb a přináší tak svým zákazníkům přidanou hodnotu v oblasti širokopásmového přístupu. Společnost dosáhla v roce 2002 objemu prodeje 16,5 miliardy EUR a působí ve více než 130 zemích světa.