Oba posledně zmínění spolu s Danielou Peštovou a v neposlední řadě také s dívkou, která si sama poruchou příjmu potravy prošla, navrhnou sadu několika triček, které se budou prodávat po celý rok na internetových stránkách Marie Claire (www.marieclaire.cz), fashion TV (www.ftvonline.cz). Výtěžek z jejich prodeje poputuje do přímo do občanského sdružení Anabell, které nabízí pomoc a podporu osobám postiženým i ohroženým poruchami příjmu potravy, pomáhá jim hledat a nalézat východiska k řešení problémů spojených s neplnohodnotným nebo nevhodným stravováním (www.anabell.cz).
„Smyslem této kampaně je připoutat pozornost médií i široké veřejnosti k tomuto tématu, které ohrožuje nejen jednotlivce a jejich rodiny, ale i celou společnost. O anorexii a bulimii je třeba hovořit a naším cílem právě je vyvolat diskuzi, která by napomohla nejen léčbě samé, ale především prevenci vzniku těchto problémů. A druhým, stejně důležitým cílem je samozřejmě finanční výtěžek z prodeje triček, který celý půjde na konto občanského sdružení Anabell. Je také třeba zdůraznit, že všechny známé osobnosti se na této kampani podílejí zdarma,“ vysvětluje Lenka Bull, šéfredaktorka Marie Claire.
V listopadovém čísle Marie Claire bude také zveřejněna diskuze odborníků ze sdružení Anabell, terapeutů, modelky Daniely Peštové a několika dívek postižených poruchou příjmu potravy. Mediální podporu projektu zajišťuje Fashion TV Czech & Slovak Republic a dále kampaně v outdoorových, printových a on-line médiích. Odbornou podporu zajišťuje sdružení Anabell.
Speciální série triček se bude prodávat od listopadu 2009 a bude ji možné zakoupit prostřednictvím internetových stránek Marie Claire (www.marieclaire.cz), Fashion TV (www.ftvonline.cz) a Anabell (www.anabell.cz).