Módní televize Fashion TV odstartovala

[Tisková zpráva] Praha / Bratislava – Fashion TV, jedna ze tří největších kabelových televizí světa, začala 1. března vysílat v České republice a na Slovensku. Přibližně 70 procent vysílání zaměřeného na oblast módy, krásy a životního stylu tvoří převzatý obsah, 30 procent přidává vlastní lokální produkce.

Sdílet

Program Fashion TV si hned od prvního dne může naladit více než milion domácností, 670 tisíc v ČR a 360 tisíc na Slovensku.

Signál distribuují všichni klíčoví kabeloví operátoři – v České republice UPC, Telefónica O2, NetBox, Moravianet a CentroNet, na Slovensku pak UPC, T‐Com, Orange, SATRO a SWAN. Smlouvy s dalšími menšími operátory jsou před podpisem. U největšího kabelového operátora v obou zemích – UPC ‐ bude Fashion TV v základním programové nabídce – v programu Basic v ČR a Starter na Slovensku. Fashion TV je dostupná prostřednictvím satelitu Eutelsat W2 v poloze 16 stupňů východně.

Výkonnou ředitelkou stanice se stala Zuzana Poláčková, která se doposud pohybovala v oblasti produkce a módního průmyslu. „Naše televize nabídne divákům a klientům kromě módy více z celkového životního stylu. Naší ambicí je být solidní televizí bez bulvárního podtextu. Věříme, že právě takovýto mix zaujme stálé diváky i inzerenty,“ uvedla Poláčková. Její tým má v současné době patnáct lidí. Na pozici obchodní ředitelky stanice nastoupila Petra Pácl, která předtím působila v mediálním zastupitelství Lagardère Advertising. Na Slovensku obchodní tým doplňuje na pozici obchodního manažera Ľuba Grmanová, která předtím pracovala jako marketingová a PR manažerka Fun Radia.

Start televize podpoří masivní reklamní kampaň připravená známým fotografem Goranem Tacevskim. Probíhat bude jak v tisku (lifestylové tituly, vysokonákladové ženské tituly, televizní magazíny, odborné tituly o médiích, marketingu a reklamě), tak na celostátních rozhlasových stanicích. Z outdoorových formátů televize při svém startu využije především bigboardy a nestandardní formáty v obchodních centrech. Vstup Fashion TV bude podpořen také rozsáhlou road show ve spolupráci s Elite Model Managment po nákupních centrech v ČR i na Slovensku. Licenci na provozování Fashion TV v ČR a na Slovensku získala na konci loňského léta společnost Carolinas Corporation. Tu společně vlastní Zuzana Poláčková, mediální konzultant Karel Vágner, který stál například u zrodu ekonomického deníku E15, a Michal Pelach, člen představenstva kabelové sítě CentroNet. Při tvorbě programu a budování značky bude držitel vysílací licence – Carolinas Corporation – spolupracovat s řeckým podnikatelem Ericem Assimakopoulosem. Ten drží licenci na provozování Fashion TV kaváren a barů, na organizaci soutěže Fashion TV Model Awards, Fashion TV party a na merchandising.

Fashion TV byla založena v roce 1997 podnikatelem Michelem Adamem a stala se v oblasti módy a životního stylu největším televizním kanálem, který vysílá celý týden 24 hodin denně. Má zastoupení ve více než 200 zemích šesti kontinentů a pokrývá přes 340 milionů domácností. „Raduji se, že se Fashion TV podařilo lokalizovat Fashion TV v České republice a na Slovensku. Nepochybuji, že kombinace vysoce kvalitního lokálního obsahu s naším mezinárodním know‐how přispěje k tomu, že lokalizovaná Fashion TV bude úspěšná a sledovaná. V našich partnerech z týmu Carolinas Corporation jsme našli zkušené profesionály, se kterými je radost spolupracovat,“ řekl u příležitosti startu Fashion TV zakladatel této stanice Michel Adam.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).