Hlavní navigace

Internetové bankovnictví Mojebanka používá již 500 tisíc klientů Komerční banky

[Tisková zpráva] V Praze, 13. srpna 2008 – Komerční banka představila klientům internetové bankovnictví Mojebanka 1. dubna 2001. Od uvedení do provozu realizovali klienti KB prostřednictvím aplikace Mojebanka více než 180 milionů transakcí.

Doba čtení: 1 minuta

„Ačkoli se uživatelům může dnešní podoba aplikace Mojebanka zdát velmi podobná té, která byla představena v roce 2001, mají obě verze jen velmi málo společného. S cílem zajistit maximální bezpečnost a pohodlí klientů investuje KB do vývoje internetového bankovnictví ročně desítky milionů korun“, uvedl Mojmír Prokop, vedoucí přímého bankovnictví Komerční banky.

Prostřednictvím internetového bankovnictví Mojebanka realizují klienti KB více než 36 % všech bezhotovostních transakcí. „Jen během roku 2007 vzrostl počet uživatelů internetového bankovnictví KB o čtvrtinu. Aplikace v tomto roce odbavila 30 milionů přihlášení“, doplnil Mojmír Prokop. Během prvního pololetí letošního roku vzrostl počet uživatelů internetového bankovnictví Mojebanka o 12 %.

V čem je Mojebanka lepší, než jiné aplikace na trhu?

  • Spotřebitelský úvěr: žádost o spotřebitelský úvěr nebo kreditní kartu mohou nyní podat občané on-line. Klienti s předem schváleným limitem si mohou úvěr vyřídit 100% on-line, bez jediné návštěvy pobočky a bez jediného papírového dokumentu.
  • Podnikatelské úvěry: již od října bude funkce on-line žádosti o úvěr přístupná také drobným podnikatelům a malým podnikům.
  • Nezávislost: Mojebanka funguje na různých operačních systémech a v různých prohlížečích.
  • Elektronické výpisy: přináší klientům pohodlí a bezpečí a navíc jsou ekologické. V Komerční bance může klient požádat on-line také o vystavení staršího výpisu, který třeba ztratil a nemá jej elektronicky archivovaný.
  • Nejširší rozsah automaticky zasílaných oznámení na trhu: například o změnách zůstatků, operacích kartou, splatnosti termínovaných účtů apod. V Komerční bance je navíc zasílání notifikací e-mailem zdarma!
  • Pohodlné poskytnutí informací z banky: klienti si mohou požádat on-line o poskytnutí informací o libovolném produktu a sami si zvolí čas, kdy jim banka zavolá a informaci poskytne.
  • Zákaznický servis – kvalitní a dostupný zákaznický servis je v KB zdarma.

Novinky pro rok 2008
Také v letošním roce připravuje Komerční banka řadu inovací. Jednou z nich bude i úzká spolupráce s vybranými e-shopy, ve kterých budou mít nakupující možnost přímo uhradit cenu vybraných výrobků a služeb.