Hlavní navigace

Internetové bankovnictví Mojebanka používá již 500 tisíc klientů Komerční banky

[Tisková zpráva] V Praze, 13. srpna 2008 – Komerční banka představila klientům internetové bankovnictví Mojebanka 1. dubna 2001. Od uvedení do provozu realizovali klienti KB prostřednictvím aplikace Mojebanka více než 180 milionů transakcí.

Sdílet

„Ačkoli se uživatelům může dnešní podoba aplikace Mojebanka zdát velmi podobná té, která byla představena v roce 2001, mají obě verze jen velmi málo společného. S cílem zajistit maximální bezpečnost a pohodlí klientů investuje KB do vývoje internetového bankovnictví ročně desítky milionů korun“, uvedl Mojmír Prokop, vedoucí přímého bankovnictví Komerční banky.

Prostřednictvím internetového bankovnictví Mojebanka realizují klienti KB více než 36 % všech bezhotovostních transakcí. „Jen během roku 2007 vzrostl počet uživatelů internetového bankovnictví KB o čtvrtinu. Aplikace v tomto roce odbavila 30 milionů přihlášení“, doplnil Mojmír Prokop. Během prvního pololetí letošního roku vzrostl počet uživatelů internetového bankovnictví Mojebanka o 12 %.

V čem je Mojebanka lepší, než jiné aplikace na trhu?

  • Spotřebitelský úvěr: žádost o spotřebitelský úvěr nebo kreditní kartu mohou nyní podat občané on-line. Klienti s předem schváleným limitem si mohou úvěr vyřídit 100% on-line, bez jediné návštěvy pobočky a bez jediného papírového dokumentu.
  • Podnikatelské úvěry: již od října bude funkce on-line žádosti o úvěr přístupná také drobným podnikatelům a malým podnikům.
  • Nezávislost: Mojebanka funguje na různých operačních systémech a v různých prohlížečích.
  • Elektronické výpisy: přináší klientům pohodlí a bezpečí a navíc jsou ekologické. V Komerční bance může klient požádat on-line také o vystavení staršího výpisu, který třeba ztratil a nemá jej elektronicky archivovaný.
  • Nejširší rozsah automaticky zasílaných oznámení na trhu: například o změnách zůstatků, operacích kartou, splatnosti termínovaných účtů apod. V Komerční bance je navíc zasílání notifikací e-mailem zdarma!
  • Pohodlné poskytnutí informací z banky: klienti si mohou požádat on-line o poskytnutí informací o libovolném produktu a sami si zvolí čas, kdy jim banka zavolá a informaci poskytne.
  • Zákaznický servis – kvalitní a dostupný zákaznický servis je v KB zdarma.

Novinky pro rok 2008
Také v letošním roce připravuje Komerční banka řadu inovací. Jednou z nich bude i úzká spolupráce s vybranými e-shopy, ve kterých budou mít nakupující možnost přímo uhradit cenu vybraných výrobků a služeb.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).