Hlavní navigace

Mytrix.cz zlevňuje monitoring návštěvnosti webserverů a zveřejňuje Privacy Policy

[Tisková zpráva]

Sdílet

Mytrix.cz zlevňuje monitoring návštěvnosti webserverů a zveřejňuje Privacy Policy

Praha, 4. října 2001 (PROTEXT) – Zlevněním svých služeb reaguje společnost Mytrix s.r.o., provozující českou verzi úspěšného zahraničního systému sledování uživatelského chování návštěvníků webserverů, na vlnu zájmu, kterou mezi uživateli internetu vyvolal vstup systému Mytrix do ČR.

Podstatou zlevnění je změna metody výpočtu cen. Dosud byl ceník rozdělen do šesti cenových kategorií vymezených rozsahem počtu shlédnutých stránek webserveru za měsíc. Všechny weby zařazené v jedné cenové kategorii pak měly platit měsíčně stejnou částku. Nový ceník sice zachovává tytéž cenové kategorie, ale cena bude nově tvořena paušální částkou plus platbou za každý tisíc shlédnutých stránek (CPT – cost per thousand). Cílem nové metody výpočtu je přizpůsobit ceny skutečně dosahované návštěvnosti, tzn. umožnit zákazníkům platit částky přesně odpovídající množství odebraných služeb.

Výrazně ušetří podle nového ceníku zejména malé weby s návštěvností nižší než 50.000 shlédnutých stránek za měsíc. Zatímco dosud ceník vyměřoval všem v nejnižší kategorii bez rozdílu návštěvnosti 499 Kč měsíčně, podle nového ceníku zaplatí paušální částku 199 Kč plus 6 Kč za každý tisíc shlédnutých stránek – 499 Kč tedy zaplatí pouze weby, jejichž návštěvnost dosáhne přesně 50.000 shl. str. za měsíc. Podobně tomu bude i v ostatních cenových kategoriích – pro webservery s návštěvností u horní hranice každé platební kategorie zůstávají ceny monitoringu Mytrix téměř stejné, zatímco webservery s návštěvností u dolní hranice ušetří oproti původnímu ceníku až 30 procent (viz http://info.my­trix.cz/produc­ts/pro.phtml).

„Rozhodli jsme se vyslyšet přání internetové veřejnosti a zpřístupňujeme náš produkt i těm provozovatelům webserverů, pro které je cena 499 korun příliš vysoká,“ zdůvodnil změnu Voldemar Aifeld, jednatel Mytrix s.r.o. „Těší náš, že se potvrzují naše předpoklady a i český trh přijímá s uznáním vyspělou profesionální technologii, jejímiž uživateli se v zahraničí stávají stovky provozovatelů webserverů denně,“ doplnil Aifeld. Spolu se změnou metody výpočtu cen mění společnost Mytrix několik pravidel služby Mytrix Pro. Podle nového pravidla 1.4. bude více webserverů provozovaných jednou firmou (osobou) zpoplatňováno podle cenové kategorie, která odpovídá součtu návštěvnosti jednotlivých webserverů.

Nedílnou součástí smluvních podmínek o poskytování služeb Mytrix.cz se stává také dokument o bezpečnosti osobní údajů, tzv. Privacy Policy (viz http://info.my­trix.cz/documen­ts/policy.phtml). Provozovatel jimi stvrzuje svoji důslednost v ochraně dat, která mu uživatelé svěřují. Tuto ochranu sice společnost Mytrix garantovala už při vstupu na trh v pravidlech svých služeb, ale na přání zákazníků se rozhodla ustanovení o ochraně dat vyzdvihnout.

Mytrix.cz, profesionální systém pro analýzu chování uživatelů na webu, si za tři měsíce na trhu získal důvěru více než 2200 webserverů, mj. AliaWeb, Atlas, Česká televize, České noviny, iDNES, Lidové noviny, Redbox nebo Seznamka. Kromě on-line statistického systému obsahuje také vlastní katalog, v jehož oborových rubrikách jsou weby řazeny v žebříčcích podle dosahované návštěvnosti. Denně vstupuje na stránky Mytrix.cz cca 1000 unikátních návštěvníků (80 procent úplně poprvé), minimálně jednou týdně se vrací 1450 a třikrát týdně 460 návštěvníků; v jednom okamžiku systém monitoruje na účastnických webech až 4500 návštěvníků. Poskytovatelem hostingu pro servery Mytrix.cz je společnost IGNUM ( www.ignum.cz).

Kontakt:

Mgr. Eva Máchová
manažerka marketingu a PR
Mytrix, s.r.o.
Pláničkova 3, 162 00 Praha 6
Tel. a fax: 02/3536 1445
E-mail: eva@mytrix.cz
http://www.my­trix.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).