Avaya je první společností, která nabízí tuto funkcionalitu pro iPhone přes jednoduché rozhraní, pomocí kterého se z mobilních zařízení od společností Apple, RIM, Palm, Motorola, LG, Nokia, Samsung, Sanyo, Sony Ericsson a dalších stává aktivní koncový bod firemní sítě. V případě iPhone mají uživatelé iPhone-optimalizovaný přístup přes Avaya one-X Mobile interface, který z iPhone tvoří “osobní dálkový ovladač” firemní komunikace.
Výhody transformace iPhone na nástroj pro byznys jsou jasné. Zaměstnanci jsou díky tomu snadno kontaktovatelní na jednom čísle, bez ohledu na to, zda jsou momentálně v kanceláři nebo jinde a hovory jsou automaticky směrovány přes firemní síť. Navíc mají přístup ke všem funkcím svého stolního telefonu, včetně konferenčních volání, přesměrování hovorů a zkrácených voleb. To může podstatně zkrátit čas reakce na požadavky zákazníků, produktivitu i kontinuitu práce, spolu s redukcí nákladů. Dostupnost zaměstnanců na mobilním zařízení je možno kontrolovat pomocí selektivního výběru čísel (např. VIP čísla), který lze omezit i na určité časové intervaly.
Expozici Avaya na veletrhu CeBIT naleznete v Hale 12, č. stánku 25.