Téměř třetina volajících (31 %) se ptá, zda je v jejich regionu již nyní možné přijímat digitální vysílání, případně odkdy to možné bude. Druhý nejčastější dotaz se týká problémů s příjmem digitálního vysílání (26 %). Pouze 6 % volajících potřebuje poradit se set-top-boxem.
Spolu s webovými stránkami www.digitalne.tv tvoří bezplatná telefonní linka páteřní část informační kampaně, pomocí které NKS poskytuje občanům všechny potřebné informace k hladkému přechodu z analogového televizního vysílání na digitální. Podle statistik se o infolince volající dozvěděli nejčastěji z tisku (32 %), následuje internet (24 %) a televize (12 %).
„Na infolinku budou občané upozorňováni v různých médiích během celého roku, zvláště intenzivně pak v období, kdy se v jejich regionu bude vypínat analogové vysílání. Spolu s webovými stránkami je infolinka stěžejní částí informační kampaně, která bude nadále zesilovat,“ říká Rostislav Starý, tiskový mluvčí projektu digitalizace TV vysílání.
Během prosince 2008 dosáhla doba vyřizování dotazů na infolince 44 hodin a 13 minut. I v první polovině ledna 2009 se doba hovorů drží lehce nad hranicí 10 hodin týdně.
Dle statistik bylo v prosinci 80,2 % volajících obslouženo operátorem bez čekání ve frontě. Celých 97 % volání převzal operátor v době kratší než 1 minuta, v 89 % to je méně než 20 vteřin. Informace pochází ze statistik společnosti CCcentre s.r.o., která infolinku provozuje.