„Lidé již nenakupují pouze elektro, ale i sportovní vybavení, hračky a vybavení pro zahradu, jako jsou sekačky, či nářadí do dílny,“ uvedl Ondřej Fryc, předseda představenstva společnosti Mall.cz. Internetovým prodejcům tak oproti roku 2004 vzrostl nejenom obrat, ale hlavně počet zákazníků, kteří jednak uvítali širší sortiment, a jednak začali nakupovat pravidelně.
„Odhadujeme, že za rok 2005 na internetu nakoupilo minimálně 1,2 milionu lidí a celkový obrat internetových obchodů byl 10 miliard Kč,“ potvrzuje Nikola Rafaj, ředitel asociace APEK (asociace pro elektronickou komerci), přičemž průměrná výše objednávky na Mall.cz byla v loňském roce ve výši 7 300,– Kč.
V porovnání s rokem 2004, tak vzrostl počet zákazníků Mall.cz o 76% a obrat vzrostl o 22%, což je způsobeno zejména tím, že zákazníci již na internetu nakupují i levnější zboží. „Pro nákup na internetu již není hlavním důvodem cenové zvýhodnění, ale pohodlí a jednoduchost – zákazníci tak začali nakupovat i menší zboží, na němž ušetří sice jen několik stovek korun, avšak výhodou je pohodlný nákup a ušetřený čas,“ uzavírá Fryc.
O společnosti Mall.cz
Expertní internetová nákupní galerie Mall.cz je provozovaná společností Internet Mall, a.s., která sdružuje na adrese www.Mall.cz 18 specializovaných obchodů. Kromě širokého sortimentu, každý obchod navíc nabízí zákazníkům odborné poradenství a široký repertoár doplňkových služeb. Společnost provozuje i 7 kamenných poboček v Praze, Brně, Ostravě, Českých Budějovicích a Liberci. V zahraničí působí na Slovensku a v Maďarsku a připravuje se otevření pobočky v Polsku.
Seznam všech obchodů najdete na www.Mall.cz. V tuto chvíli obsahuje sortiment obchodů Mall.cz přes 150 000 položek různého zboží více než 1150 značek.
Více informací o obchodech společnosti Mall.cz naleznete také na stránkách: www.Mall.cz.