Xerox při příležitosti veletrhu vyzdvihl také několik vítězů své vlastní soutěže Best-of-the-Best. Aplikace z více než 17 zemí byly hodnoceny na základě kvality obrazu, použití technologií Xerox a obchodních výsledků.
Must See 'ems
Ocenění Must See ‘ems, sponzorovaná společností PrintCom Consulting Group, získávají inovativní produkty a služby vystavené na ploše veletrhu Graph Expo. Výběrová komise vycházela z nezávislého vyhodnocení konkurenčních nabídek.
Mezi oceněné výrobky patří:
- produkční systém Xerox Color 1000 (Must See ‘ems)
- produkční systém Xerox Nuvera® 288 EA (Encore Must See ‘ems)
- řešení Espresso Book Machine společnosti Xerox (Worth-A-Look)
- tiskárna Xerox Color 550/560 (Worth-A-Look)
- produkční systém Xerox iGen4® EXP (Worth-A-Look)
- software XMPie PersonalEffect® 5.0 (Worth-A-Look)
- software XMPie Hosted e-Media Express Edition™ (Worth-A-Look)
- kontinuální produkční systém Xerox 1300™ (Encore Worth-A-Look)
Gold Ink
Xerox rovněž získal výroční ceny Gold Ink Awards, které byly sponzorovány společnostmi Publishing Executive, Printing Impressions a Book Business. Z 11 obdržených ocenění byla tři „zlatá“, a to za výstupy vytvořené na produkčních systémech iGen4 a Xerox Nuvera 288. Další oceněné výstupy byly vytištěny na systémech Xerox DocuColor® 8002 a Xerox 700.
Best-of-the-Best společnosti Xerox
Soutěž Best-of-the-Best společnosti Xerox oceňuje aplikace digitálního tisku vytvořené členy globální partnerské sítě Xerox Premier Partners Global Network v následujících kategoriích: knihy, marketingové letáky, digitální a ofsetový tisk, přímý marketing, fotografické publikace a transpromo. V každé kategorii byli oceněni tři vítězové.
- Kategorie přímý marketing a absolutní vítěz: společnost Progressive Communications, součást společnosti Taylor, vytvořila vysoce personalizovanou osobní marketingovou kampaň za pomoci softwaru XMPie. Výsledkem byla 17% míra odezvy a 68% míra konverze.
- Kategorie fotografické publikace: společnosti ColorCentric a MyPicTales využily digitální produkční systémy iGen3® 110 společnosti Xerox, aby vytvořily fotografické knihy pro profesionální fotostudia. MyPicTales díky tomu získala více zakázek a navýšila svoje tržby o 15 až 20 % v průběhu osmi měsíců.
- Kategorie TransProm: společnost Cathedral vylepšila bankovní výpisy Citadel Credit Union o plněbarevný tisk a personalizované zprávy. Výpisy byly vytištěny na barevném kontinuálním produkčním systému Xerox 980 se softwarem FreeFlow VIPP®, GMC Printnet T a Solimar.
- Kategorie přímý marketing: společnost Keiger Direct připravila marketingovou kampaň napříč medii pro golfovou akademii Pinehurst. Kampaň vznikla ve spolupráci se společností WilsonMcGuire Creative díky softwaru XMPie a systému iGen4. Výsledkem byla míra odezvy 11,3 %.
-XXX-
XEROX je světovým lídrem a nositelem inovací v oblasti správy dokumentů a tiskového prostředí. Nabízí produkty pro domácnosti i řešení pro firmy různých velikostí, od malých společností až po mezinárodní korporace, kterým umožňuje dosáhnout plně integrovaného řízení dokumentů. Xerox dodává zákazníkům samostatně nebo v rámci svých řešení široké spektrum zařízení – černobílé a barevné multifunkční zařízení, faxy, tiskárny, velkoformátová zařízení, produkční a publikační tiskové systémy, dále software pro správu dokumentů a služby v oblasti tvorby, zpracování, archivace a řízení toku dokumentů. Xerox pomáhá zákazníkům díky nejnovějším technologiím snížit provozní i personální náklady a zefektivnit obchodní procesy.