Moderní ztvárnění webových stránek Nadace Terezy Maxové vtiskla agentura OgilvyInteractive, která se neziskovým projektům dlouhodobě věnuje. Například společně s Forem dárců zorganizovala letos pro nadace konferenci, která se věnovala marketingu v neziskovém sektoru. „Přijde nám důležité pravidelně podporovat neziskový sektor. Je nutné propagovat, aby i zde více využívali nových a moderních prostředků komunikace a šli prostřednictvím internetu a nových médií lidem vstříc. Právě proto se rádi a již dlouho zdarma podílíme na nejrůznějších projektech v oblasti nadací a neziskových organizací, kterým takto můžeme pomoci a přispět v jejich činnosti,“ říká Tomáš Jindříšek, Managing Director zmíněné agentury.
Nadační web TerezaMaxovaDetem.cz řádově v hodnotě desetitisíců korun vytvořili v OgilvyInteractive zdarma s tím, že za ušetřené peníze pojede vybraná třída na školu v přírodě. „Být lídrem mezi nadacemi znamená být nejen otevřenou, efektivní a transparentní organizaci, ale jít vpřed i v oblasti komunikace. V dnešní době se bez kvalitních aktivit na internetu neobejdeme a jsme velmi rádi, že díky OgilvyInteractive máme moderní webovou prezentaci naší činnosti,“ komentuje vznik nového webu Terezie Sverdlinová, ředitelka marketingu a PR Nadace Terezy Maxové dětem, a dodává: „OgilvyInteractive mají s podobnými projekty značné zkušenosti a prostředí neziskových organizací a nadací dobře znají, což je výhodou.“
OgilvyInteractive i zastřešující komunikační skupina Ogilvy Group dlouhodobě podporuje také Konto bariéry.