„Naše řešení dává nový rozměr vztahu mezi výrobcem, prodejcem a zákazníkem“, uvádí Ferri Abolhassan, jenž ve vedení T-Systems odpovídá za oblast systémové integrace, do které patří i multimediální řešení. „Nakupování se tak stává více emocionálním, multimediálním zážitkem.“ Zákazníci mohou zboží také on-line hodnotit.
Provozovatel obchodu dostává redakční nástroj k interaktivnímu provedení svých videoklipů. Stačí přitom zvolit jednotlivé prvky v připraveném videoklipu – krok za krokem. Systém poté pro celý klip stanoví, které prvky mají být aktivní a u kterých mohou být zobrazeny informace a popisy. Poskytuje též informace, který produkt je nejoblíbenější. Hotové videoklipy pak jen stačí umístit na internet. O servis, údržbu a provoz serveru a aplikací se stará T-Systems Multimedia Solutions.
Možnosti uplatnění řešení „Media Commerce Experience“ lze shlédnout na: www.t-systems-mms.com/clickvids.
O společnosti T-Systems
T-Systems Czech Republic nabízí síťově orientovaná ICT řešení a služby zahrnující systémovou integraci, implementaci a provoz ICT systémů. Zaměřuje se především na podnikovou klientelu, a to jak na nadnárodní koncerny s celosvětovou působností, tak i na významné lokální podniky. V roce 2008 činily výnosy společnosti přes 2,9 miliardy korun.
Skupina T-Systems patřící do koncernu Deutsche Telekom AG je jedním z vedoucích evropských poskytovatelů služeb a řešení informačních a komunikačních technologií (ICT) pro podnikové zákazníky. Skupina má přes 46.000 zaměstnanců ve více než 20 zemích světa a její výnosy v roce 2008 činily přibližně 11 miliard eur.
Služby společnosti T-Systems představují pro zákazníky optimalizaci procesů, zlepšení kvality a snížení nákladů na oblast interních ICT systémů. To ve svém důsledku poskytuje zákazníkům vyšší flexibilitu a možnost koncentrace na jejich hlavní předmět činnosti.
Informace o společnosti a jejích službách najdete na internetových stránkách www.t-systems.cz nebo na mezinárodních stránkách www.t-systems.com.