Hlavní navigace

Nakupování na Zootu pomáhá obětem povodní v Pakistánu

[Tisková zpráva] Povodně v Pakistánu jsou největší přírodní katastrofou v novodobé historii, která si vyžádala již přes 1 800 obětí a dalších 14 milionů lidí se ocitlo v kritické situaci. Zoot se rozhodl těmto lidem pomoci, a tak za každého nového registrovaného uživatele přispěje 20 Kč na konto SOS Pakistán, iniciativy organizace Člověk v tísni.

Sdílet

„Nakupování na internetu je sice fajn, ale určitě to není zásadní věc v životě. Lidé na naší planetě čelí řadě kritických situací – od válek, přes krize až po katastrofy. Ničivé záplavy v Pakistánu ovlivnily život 14 milionů lidí a těmto lidem bychom chtěli pomoci.“ říká Josef Havelka, zakladatel portálu Zoot a dále dodává: „Rádi bychom tímto krokem inspirovali i další podobné subjekty a velké značky, aby se v těchto aktivitách přidaly a pomohli potřebným.“

Přispět může každý, kdo má přístup na internet – tím že se na portálu zaregistruje, Zoot automaticky věnuje 20 korun na speciální konto nadace. Dalším krokem, kterým mohou uživatelé tuto akci výrazně podpořit, je zaslání pozvánky do Zootu dalším přátelům. Ti pak mohou učinit totéž.

Více informací na: www.zoot.cz/pa­kistan

O organizaci Člověk v tísni
Obecně prospěšná společnost Člověk v tísni vznikla jako humanitární organizace s cílem pomáhat v krizových oblastech a podporovat dodržování lidských práv ve světě. Její počátky se datují do května 1992, kdy její zakladatelé realizovali první projekty na pomoc lidem v nouzi ještě pod názvem Nadace Lidových novin. V únoru 1994 se změnil název na Nadaci Člověk v tísni při České televizi, v dubnu 1999 pak byla zaregistrována jako obecně prospěšná společnost. Společnost Člověk v tísni realizuje humanitární pomoc, dlouhodobé rozvojové projekty a podporuje snahy o demokratizaci a dodržování lidských práv. Za dobu své existence dopravila stovky zásilek s přímou humanitární pomocí a realizovala rozvojové projekty v různých zemích Evropy, Asie i Afriky, konkrétními projekty podpořila disidenty, nezávislé novináře, obhájce lidských práv či představitele demokratické opozice ve více než 37 zemích světa.

O společnosti Zoot a.s.
Zoot je privátně financovaný start-up se sídlem v Praze. Nový portál má za sebou silné personální zázemí, a to v podobě Josefa Havelky, zakladatele Leo Burnett Advertising v ČR, a Ladislava Trpáka, zakladatele internetové reklamní agentury Advertures. Tým Zootu tvoří lidé s dlouholetou praxí v marketingu, prodeji a internetových projektech. Strategickým partnerem je společnost Vodafone. Zoot spolupracuje s 50 e-shopy z ČR a 200 značkami od 40 výrobců a distributorů jako například BMW, Canon, Decoland, Electronic Arts, Palace Cinemas, Student Agency, mBank, Nike, Samsung, ING či Bontonfilm.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).