Hlavní navigace

Náplast na trhliny v personálních službách?

[Tisková zpráva]

Sdílet

Náplast na trhliny v personálních službách?

Je dnes možné na trhu personálních služeb ještě s něčím překvapit? Průzkumy společnosti AXIOS, která se organizací výběrových řízení zabývá již od roku 1995, dokazují, že rozhodně ano.

Adéla Humlová, ředitelka společnosti AXIOS, popisuje hned několik oblastí, ve kterých vykazuje personalistika na českém trhu hrubé trhliny.

  • 1. Mezi personálními internetovými servery existuje jen minimum takových, kde si uchazeč o zaměstnání může podrobně definovat, o jaký druh pracovní příležitosti má vlastně zájem. Výběr pracovních nabídek pak bývá velmi nepřesný a uživatele okrádá o drahocenný čas.
  • 2. Mnoho lidí je přímo znechuceno spoluprací s personálními agenturami. Příčinou bývá totální absence jakýchkoli informací. Lidé nejsou informováni o tom, jestli se jejich materiálem vůbec někdo zabývá, zda budou pozváni na schůzku, nebo nejsou seznámeni s průběhem výběrového řízení na pozici, o kterou se ucházeli.
  • 3. Čest svému řemeslu nedělají ani personální agentury, u kterých si lidé stěžují na neosobní, či nekvalifikovaný přístup konzultantů. Najdou se dokonce i takové společnosti, které od uchazečů o zaměstnání vybírají v rozporu se zákonem poplatky za registraci v databázi, jež poté kamuflují pojmem „služba s přidanou hodnotou“.

Společnost AXIOS se rozhodla na neutěšenou situaci na trhu s personálními službami zareagovat a po několika letech vývoje zprovoznila na svých stránkách WWW.AXIOS.CZ webové rozhraní svého nového CRM systému PEXESO.

V čem je nyní služba AXIOSu na trhu unikátní?

  • – Kandidát, který se přihlásil do výběrového řízení, získá automaticky chráněný přístup ke svým datům prostřednictvím internetu, jež může průběžně editovat, či vyjmout.
  • – Skrze svůj webový profil je pravidelně informován o tom, zda byl zařazen do výběrového řízení, v jakém stádiu se výběrové řízení nachází a jaká je odezva firmy, pro kterou se pozice obsazuje.
  • – Uživatel si zde může nastavit požadavky na pracovní místo do takových detailů, že může například přiřadit váhu požadovaným typům pozic, či umístění pracoviště. Díky tomu zde může dokonce nastavit, jaký typ pozice rozhodně zastávat nechce.
  • – Uživatel je společností AXIOS informován o nových pracovních nabídkách, které si díky svému přístupu do aplikace může prohlédnout, a na místě schválit či odmítnout poskytnutí svých údajů do prezentované společnosti.
  • – V neposlední řadě zde má kandidát možnost vidět přehled komunikace s AXIOSem včetně detailů vzájemné e-mailové korespondence.

Všechny tyto technické vymoženosti jsou však jen zázemím, které pro AXIOS znamená efektivní nástroj. AXIOS se nestylizuje do pozice internetového serveru. Naopak. Personalistika je založena na práci s lidským faktorem. Většina našich personálních poradců a konzultantů jsou lidmi s praxí v HR, či se vzděláním v oboru psychologie. Adéla Humlová s úsměvem dodává, že stížností od uchazečů na neosobní přístup se ve společnosti AXIOS obávat nemusejí.

Na český trh s personálními službami vkročil další světový hráč

Na začátku letošního roku proběhl vstup největší japonské personální společnosti Staff Service Holdings Co., LTD. na český trh. Staff Service koupil obchodní podíl ve společnosti AXIOS s.r.o., která se dosud profilovala především do oblasti výběrových řízení v oboru informačních technologií. Axios bude nadále vystupovat pod svou obchodní značkou. Svou činnost postupně rozšíří také na recruitment v dalších oborech a na oblast outsorcingu, development center a personálních auditů. Vedením společnosti byla pověřena Adéla Humlová, dosavadní obchodní ředitelka, se kterou Staff Service podepsal dlouhodobý kontrakt. Humlová se netají svým záměrem expandovat, „Vyvinuli jsme nový CRM systém PEXESO, který jsme na konci roku úspěšně implementovali. Troufám si říci, že na trhu tato služba nemá obdoby. PEXESO je pro nás kvalitním technologickým nástrojem, který spolu se sehraným týmem a zázemím osmé největší personální společnosti na světě znamená zelenou pro další rozvoj.“

Axios zvyšuje laťku na trhu s personálními službami

Společnost AXIOS se rozhodla tento rok zaútočit na laťku kvality na trhu s personálními službami. Po deseti letech svého podnikání odstartovali hned dva důležité kroky. Na začátku letošního roku se spojili s největší japonskou personální společností Staff Service Holdings Co, LTD., která na světovém žebříčku zaujímá čestné osmé místo. AXIOS, který se dosud profiloval především do oblasti výběrových řízení v oboru informačních technologií, bude nadále vystupovat pod svou obchodní značkou. Svou činnost však postupně rozšíří také na recruitment v dalších oborech a na oblast outsorcingu, development center a personálních auditů.

Druhým významným krokem je implementace dlouhodobě vyvíjeného CRM systému PEXESO, který uchazeči o práci umožní sledovat a editovat na internetu pod chráněným přístupem svá osobní data, průběh výběrových řízení, do kterých se přihlásil, zpětnou vazbu k jeho přihlášce, přehled veškeré komunikace a mnoho dalších funkcí. AXIOS se zároveň chlubí nástrojem, který umožňuje kandidátům specifikovat své požadavky a představy s maximální přesností. AXIOS tak reagoval na tristní situaci, kdy kandidáti na pozice běžně nedostávají žádnou informaci o svém zařazení do výběrového řízení.

Manažeři v pohybu

Na začátku letošního roku proběhl vstup největší japonské personální společnosti Staff Service Holdings Co., LTD. na český trh. Staff Service koupil obchodní podíl ve společnosti Axios, s.r.o., která se dosud profilovala především do oblasti výběrových řízení v oboru IT. Vedením společnosti byla ve funkci CEO pověřena Adéla Humlová, dosavadní obchodní ředitelka, se kterou Staff Service podepsal dlouhodobý kontrakt. Humlová se netají se svým záměrem expandovat „Vyvinuli jsme nový CRM systém PEXESO, který jsme na konci roku úspěšně implementovali. Troufám si říci, že na trhu tato služba nemá obdoby. PEXESO je pro nás kvalitním technologickým nástrojem, který spolu se sehraným týmem a zázemím osmé největší personální společnosti na světě znamená zelenou pro další rozvoj.“

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).