Hlavní navigace

Petr Nečas a Zdeněk Škromach v diskusním pořadu Téma Deníku na UPC Express TV

[Tisková zpráva] Praha, 18. 1. 2010. Hosty diskuzního pořadu Téma Deníku vysílaného na televizní stanici UPC Express, která je šířena ve všech nabídkách analogové i digitální kabelové televize UPC, jsou tentokrát místopředseda ODS Petr Nečas a místopředseda ČSSD Zdeněk Škromach

Sdílet

Pokud zvítězí ve volbách do poslanecké sněmovny sociální demokraté, pokusí co nejdříve přesměrovat co nejvíce peněz z EU na boj s nezaměstnaností. Zvítězí-li v jarních volbách naopak ODS, bude se snažit jako opatření v boji s nezaměstnaností maximálně zlepšit prostředí pro podnikatele. Obě politické strany pak chtějí zákonem umožnit, aby firmy mohly operativně zkrátit pracovní týden a ve „volných“ dnech posílat zaměstnance na rekvalifikační kurzy. V aktuálním vydání Tématu Deníku věnovanému nezaměstnanosti to uvedli místopředseda ČSSD Zdeněk Škromach a místopředseda ODS Petr Nečas. Oba politici se v pořadu mimo jiné nedokázali shodnout, zda bylo chybou v minulosti lákat zahraniční společnosti pomocí investičních pobídek.

Aktuální politický diskusní pořad Téma Deníku je vysílán od pondělka 18. 1. 2010 do neděle 31. 1. 2010. Moderuje ho a připravuje Jan Klička, vedoucí domácí redakce těchto novin.

Pořad je čtrnáctidenník a diskuse trvá třicet minut. Při pondělní premiéře se vysílá celkem čtyřikrát a během následujících dvou týdnů pak každý den několikrát reprízován. Zájemci ho mohou shlédnout také na internetové adrese http://www.you­tube.com/user/up­cexpress, pod heslem „Téma Deníku“. Stopáž a periodicita pořadu jsou voleny tak, aby se s ním mohl seznámit skutečně každý zájemce a periodicita navíc dovoluje moderátorovi volit závažnější a přitom stále aktuální téma.

UPC Express je informační, zpravodajský, publicistický a zábavní televizní kanál kabelové televize UPC, který aktuálně vysílá v centrální pražské variantě a v sedmi variantách regionálních. Je dostupný všem zákazníkům analogové a digitální kabelové televize UPC, tedy přibližně šesti stům tisícům českých domácností.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).