Praha 5. června 2006 – Ani dramatický volební víkend nic nezměnil na tradičně vysoké sledovanosti reality show Výměna manželek. Na její už předposlední díl se dívalo 2 108 tisíc dospělých diváků, což je 47,33 % z celkového počtu těch, kteří danou dobu trávili čas před televizní obrazovkou. Ještě vyšší share dosáhl pořad v kategorii ženy 15+. Z televizních divaček starších 15 let jich Výměnu manželek sledovalo celých 53,33 %.
Druhým nejsledovanějším pořadem nedělního večera se stalo Politické harašení. Dívalo se na něj 1 978 tisíc diváků kategorie 15+, což je 50,45 % těch, kteří po osmé hodině večer sledovali některý z hlavních televizních programů. V kategorii ženy 15+ zaujalo Politické harašení dokonce 51,79 % divaček.
Publicistický magazín Střepiny, který byl tentokrát věnován průběhu voleb a volebním výsledkům, přitáhl k televizním obrazovkám 1 578 tisíc diváků starších 15 let, což bylo 53,70 % všech, kteří se v danou dobu dívali na některý z domácích televizních programů. Ještě o něco více zaujaly Střepiny muže starší 15 let, těch tento publicistický pořad sledovalo 54,62 %,