Láska je Láska
Nedělní večer na Prima LOVE patřil lásce, konkrétně novému seriálu Láska je Láska. Vstup na televizní obrazovky se mu opravdu podařil. Úvodní díl nového seriálu byl s 2,30% share a 65.490 diváky v cílové skupině D15+ druhým nejsledovanějším seriálemv čase po 20:00 od začátku vysílání nové televizní stanice. Mezi ženami 15–44 dosáhl podílu na trhu dokonce 3,34%.
Prima LOVE za celý minulý týden
Nedělní vysoká sledovanost však nebyla jediným úspěchem, který stanice zaznamenala. Nové televizní stanici se dařilo v průběhu celého týdne. V cílové skupině ženy 15–44 zaznamenala Prima LOVE nový primetimový rekord – průměrná týdenní hodnota podílu na trhu v prime time (18:00–23:00) – 1,77% – byla nejvyšší od počátku vysílání. Ukazuje se, že Prima Love si získává stále širší publikum a pokračuje v rostoucím trendu.
Prima COOL za celý minulý týden
Výsledky „staršího bratra“ Prima COOL stojí rovněž za povšimnutí. Týdenní share v cílové skupině D15+ (3,78%) i D15–40 (7,47%) byl 4. nejlepší od počátku vysílání.
Mladé televizní stanice skupiny Prima se tak úspěšně zařazují mezi stálice televizní zábavy.