Nejsilnější „TRIO“ nabírá denní posluchače
Tři nejsilnější česká rádia jako celek nabírají denní posluchače. Rádia Impuls, Frekvence 1 i Evropa 2 jsou nadále nejposlouchanější a dominují trhu ve všech klíčových ukazatelích poslech včera, poslech minulý týden, podíl na trhu i znalost značky. Jen sama tato tři nejsilnější rádia tvořící obchodní produkt RRM TRIO si každý den naladí 2 525 tis. lidí, týdně zasáhne už 4 317 tis. posluchačů.
Významný je počet lidí poslouchajících rádia RRM prostřednictvím internetu
Velkou radost má Regie Radio Music z poslechu rádií přes internet. „Studie Radio Projekt nejen znovu potvrdila dominanci našich klíčových rádií v éteru, ale také již poněkolikáté ukázala, že naše rádia poslouchá přes internet více jak 600 tisíc posluchačů. Digitální cesty šíření námi zastupovaných stanic jsou velkou příležitostí pro zadavatele reklamy. Technologie web rádií totiž umožňuje zvukové spoty doplňovat také obrazem, nebo reklamní spoty nasazovat přímo ve chvíli, kdy si lidé zapnou rádio.“ říká Michal Beran, obchodní ředitel RRM.
Plánování po hodinách narostl posluchačský potenciál
Produkt RRM 24 umožňující plánování po hodinách a zahrnující všechny FM stanice zastupitelství Regie Radio Music má nyní více posluchačů. Denní poslechovost vzrostla na 2 566 tisíc posluchačů a týdně zasáhne už 4 384 tis posluchačů. Pokračující důraz na zvyšování efektivity reklamních investic nahrává plánování po hodinách stejně jako aktuální výsledky poslechovosti.
Bonton, RockZone105,9 a radioDJ – v Praze skvělá volba.
Regionální rádio Bonton si týdně drží kontakt s 119 tisíci lidmi, RockZone si týdně naladí 71 tis lidí. Tato rádia mají velmi ekonomicky i sociodemograficky atraktivní posluchače a proto patří k nejvyhledávanějším pro celou řadu zadavatelů. Radio DJ si už každý týden naladí 10 tis. lidí, což ukazuje, že pro alternativní muziku je v pražském éteru prostor.