Praha 12. listopadu 2006 – Včerejší televizní premiéru filmu Román pro ženy si nenechalo ujít 1 966 tisíc diváků starších 15 let, což bylo 48,74 % všech, kteří trávili večer ve společnosti televize. Ještě většího podílu na sledovanosti dosáhl snímek u diváků mezi 15 – 54 lety, v této kategorii si ho totiž vybralo 55,26 % všech, kteří tou dobou sledovali televizi.
Román pro ženy byl nadprůměrně sledován mladšími cílovými skupinami – v kategorii dospělí 15 – 24 let dosáhl podílu na sledovanosti 59,32 % a mezi diváky ve věku 35 – 44 let si romantickou komedii nenechalo ujít dokonce 61,16 % z těch, kteří trávili čas u televizních obrazovek.
Televize Nova ale v sobotu bodovala i s dalšími pořady. Podíl na sledovanosti TV Nova v hlavním vysílacím čase dosáhl hodnoty 46,80 % v kategorii 15+ a 51,30 % v kategorii 15 – 54 let. K úspěchu sobotního prime time přispěl mimo jiné i film Kill Bill 2, který přitáhl k obrazovkám 46,03 % diváků v kategorii nad 15 let (879 tisíc) a 51,50 % diváků ve věku 15 – 54 let, tou dobou u televizních obrazovek. Opět byl snímek ještě úspěšnější v mladých cílových skupinách, kde v kategorii 15 – 24 dosáhl podílu na sledovanosti 61,65 %.