Největší nárůst podílu na trhu zaznamenala Frekvence 1

[Tisková zpráva] Praha 7.5.2010 – Podle posledních výsledků studie Radio Projekt zaznamenala Frekvence 1 nejvyšší nárůst share v hodnotě 1,2 % na 11,15%. Současně je v rámci trhu na čelním místě ve znalosti značky. Vytrvalé a konzistentní úsilí o nejlepší program českého éteru přináší Frekvenci 1 přední příčky v poslechovosti včera.

Sdílet

Rádio Frekvence 1 si denně naladí 873 tisíc posluchačů a 1.730 tisíce posluchačů týdně. Fakt, že značku Frekvence 1 zná spontánně polovina populace 12–79 let, není podle jejího ředitele náhoda. „Hodně jsme se věnovali synergickému propojení programu a marketingu,“ říká Miroslav Škoda, ředitel Frekvence1. „Zároveň jsme intenzivně pracovali na klíčových částech programu – nové ráno s Petrem Vágnerem, Těžkej Pokondr s vylepšenou show dopoledne a zvláštní důraz na víkendy. V týdnu jsme tak získali zpět prvenství v kategorii „poslechovost – ženy“ a o víkendu dokonce absolutní prvenství na trhu,“ míní Škoda. Frekvence 1 posílila ve srovnání s ostatními rádii svou pozici v řadě regionů Čech i Moravy.

„Frekvence 1 má meziročně silnější zásah v průměrné čtvrthodině, lepší se mírně doba poslechu i jiné ukazatele důležité pro agenturní klienty,“ konstatuje Michal Beran, obchodní ředitel zastupitelství Regie Radio Music. Přitom nezapomíná dodat, že je to právě Frekvence 1, která se meziročně významně lepší i v obchodních výsledcích.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).