Rádio Frekvence 1 si denně naladí 873 tisíc posluchačů a 1.730 tisíce posluchačů týdně. Fakt, že značku Frekvence 1 zná spontánně polovina populace 12–79 let, není podle jejího ředitele náhoda. „Hodně jsme se věnovali synergickému propojení programu a marketingu,“ říká Miroslav Škoda, ředitel Frekvence1. „Zároveň jsme intenzivně pracovali na klíčových částech programu – nové ráno s Petrem Vágnerem, Těžkej Pokondr s vylepšenou show dopoledne a zvláštní důraz na víkendy. V týdnu jsme tak získali zpět prvenství v kategorii „poslechovost – ženy“ a o víkendu dokonce absolutní prvenství na trhu,“ míní Škoda. Frekvence 1 posílila ve srovnání s ostatními rádii svou pozici v řadě regionů Čech i Moravy.
„Frekvence 1 má meziročně silnější zásah v průměrné čtvrthodině, lepší se mírně doba poslechu i jiné ukazatele důležité pro agenturní klienty,“ konstatuje Michal Beran, obchodní ředitel zastupitelství Regie Radio Music. Přitom nezapomíná dodat, že je to právě Frekvence 1, která se meziročně významně lepší i v obchodních výsledcích.