Největší změnu mohou diváci České televize očekávat zejména u populárního soutěžního pořadu AZ-kvíz. Brněnské televizní studio vysílá tento pořad už 11 let (premiéru měl 2. ledna 1997). Jen do konce letošního roku se celkový počet dílů vyšplhá na úctyhodných 2 454. Soutěž, která je založena na kombinaci vědomostí a strategie si po celou dobu udržuje velmi slušný zájem diváků.
Od jara letošního roku proto tým brněnské zábavné tvorby pracuje na kompletní nové grafické tváři pořadu. Od prvního únorového dílu roku 2008 tak AZ-kvíz dostane nové znělky, oživena bude soutěžní grafika a nový styl bude mít i studio. V květnu jsme oslovili celkem 8 grafických studií, obdrželi jsme 6 samostatných návrhů. Výtvarná řešení k pořadům vybíraly komise složené vždy z autorů a realizátorů pořadu (dramaturgové, šéfdramaturg, režisér…). Členové komise se shodli na návrzích studia Frame100R., které zaujalo propracovanou „omlazující“ grafikou znělek. FRAME100R nepracuje pro Českou televizi poprvé. V roce 2006 se podílela na kampani časopisu ČT+, za kterou následně obdržela televize stříbrnou medaili na berlínském Promaxu.
Hned od počátku ledna připravujeme do vysílání také novou noční talk show (late night show) pod názvem „Café X“. V anonymním výběru grafického řešení pořadu vyhrál návrh Ondřeje Navrátila, opět ze společnosti FRAME100R, kterému se v moderní a dynamické formě podařilo navodit atmosféru nočního intimního rozhovoru, ve kterém může jít hostům více pod kůži. Diváci to budou moci posoudit hned v lednu 2008.