„Jedná se první akci tohoto druhu, kterou za stanici DEKO organizujeme. Celý projekt koresponduje s cíli stanice. Ta se totiž svým divákům snaží přinášet praktické a kreativní nápady pro byt, dům i zahradu,“ uvedl podzimní kampaň Václav Mozer, PR & marketingový manažer společnosti CHELLO CENTRAL EUROPE, jež stanici DEKO na českém trhu zastupuje. Obyvatelé mohou své tipy sdělovat do 20. září a na přelomu měsíce dojde ke slibované proměně vybraného místa k lepšímu. V každém ze šesti měst na projektu participují také místní kabeloví operátoři, se kterými společnost CHELLO spolupracuje (např. UPC, CATR, KT Kadaň). Komunikace směrem k obyvatelům Prahy-Chodov, Liberce, Kadaně, Ostrova, Rožnova pod Radhoštěm a Přibyslavi probíhá prostřednictvím venkovní reklamy – plakátů. Další část rozpočtu byla věnována především aktivní PR podpoře. „Bude-li celá akce úspěšná, rádi bychom v této činnosti pokračovali“ dodává Václav Mozer. Kampaň pro stanici DEKO pořádá agentura PR.Konektor ve spolupráci s KONEKTOR a.s.