Od prvního dne po zakoupení hardwaru si zákazníci mohou být jisti, že bez ohledu na to, co je poškozené – od rozlámaných displejů až po klávesnice – je oprava daného zařízení zahrnuta ve smlouvě. Motorola, díky tomu že zahrnuje do smlouvy i vnější komponenty, upevňuje svůj závazek vůči spotřebitelům, pomáhá jim odstraňovat náklady na opravu, snižuje celkové náklady na vlastnictví a zajišťuje tak zákazníkům klidnější mysl.
„Motorola pomocí své nejnovější verze servisní smlouvy Service from the Start with Comprehensive Coverage pro mobilní terminály, vytváří nový standard,” uvedl Paul Stubbs, generální ředitel ve společnosti AirData Pty Ltd. „Díky rozšířenému pokrytí a absenci skrytých nákladů nám tento přední prodejce ve své oblasti, který vytváří tak odlišnou zákaznickou zkušenost, pomáhá, abychom všem našim zákazníkům dopřáli skutečně klidnou mysl.“
Rozšířená servisní smlouva Service from the Start with Comprehensive Coverage je celosvětově k dostání pro série mobilních terminálů MC17, MC1000, MC3000 a MC9000 a podnikové digitální asistenty (EDA) MC35, MC50, MC70 a MC75.
„Motorola změnila standardy zákaznického servisu, když poprvé představila Service from the Start a poskytla tak zákazníkům smluvní pokrytí, které bylo v tomto průmyslovém odvětví do té doby bezprecedentní,” řekl Tom Collins, viceprezident pro celosvětové operace ve firmě Motorola Enterprise Mobility business. „Díky rozšíření našeho smluvního pokrytí mají nyní zákazníci jednoduchou metodu, jak kontrolovat své náklady na opravy, což ve dnešní ekonomické atmosféře představuje důležitou výhodu.”
Rozšířenou servisní smlouvu Service from the Start with Comprehensive Coverage je možné zakoupit u prodejců a partnerů společnosti Motorola. Tato smlouva se rovněž vztahuje na všechny stávající dohody o komplexním pokrytí ve smlouvách se současnými zákazníky.