Společnost Nestlé si zvolila Alcatel za dodavatele svého celosvětového komunikačního IP řešení
Paříž, 22. ledna 2004 – Společnost Alcatel (Paříž: CGEP.PA a NYSE: ALA) podepsala se společností Nestlé smlouvu o dodávce hlasového komunikačního řešení na IP bázi pro pobočky své společnosti po celém světě. Standardizace hlasových komunikačních řešení na bázi IP zajistí společnosti Nestlé spolehlivou univerzální kompatibilitu, nižší náklady, zjednodušenou správu sítě a kvalitnější informační procesy.
Nestlé SA je největší potravinářská společnost na světě, která provozuje 508 továren v 85 zemích na pěti kontinentech a má více než 254 000 zaměstnanců. Zavedením komunikačního řešení na IP bázi nahradí společnost Nestlé během pěti let velkou část ze svých 200 000 hlasových linek.
Rozhodnutí švýcarské společnosti vycházelo z vize produktů společnosti Alcatel, z jejich funkcí a zároveň z požadavku zjednodušit správu a řízení své celosvětové hlasové komunikační sítě. Předmětem pětileté dodavatelské smlouvy je špičkové komunikační řešení Alcatel OmniPCX Enterprise.
S řešením Alcatel OmniPCX Enterprise bude společnost Nestlé i nadále používat stávající hlasové služby TDM a zároveň bude přecházet na efektivní hlasovou komunikaci prostřednictvím internetového protokolu (IP) s bohatým výběrem funkcí. Systém Alcatel OmniPCX Enterprise bude využívat globální IP síť společnosti Nestlé, a zajistí tak úsporu nákladů a zároveň umožní používat jediný systém pro správu sítě.
„Tato nová smlouva rozšiřuje dlouhodobý vztah, který mají společnosti Alcatel a Nestlé v Evropě, a dokazuje naši schopnost vyjádřit jeho hodnotu tím, že tento vztah rozšíříme i na celosvětové provozy,“ prohlásil Jean-Christophe Giroux, prezident divize firemních řešení společnosti Alcatel.
O společnosti Alcatel
Společnost Alcatel poskytuje komunikační řešení umožňující provozovatelům, poskytovatelům služeb a podnikům po celém světě dodávat svým zákazníkům a zaměstnancům hlasový, datový a multimediální obsah a služby. Alcatel si udržuje vedoucí pozici v oblasti pevných a mobilních širokopásmových sítí, aplikací a služeb a přináší tak svým zákazníkům přidanou hodnotu v oblasti širokopásmového přístupu. Společnost dosáhla v roce 2002 objemu prodeje 16,5 miliardy EUR a působí ve více než 130 zemích světa.