Praha, 10. března 2006 – V rámci vstupu společnosti Net Travel.cz na Slovensko byla odstartována obsáhlá on-line kampaň na .sk internetu. Tzv. „Modrá kampaň“, která se nese ve firemních barvách, zaplavila všechny hlavní slovenské vyhledavače, jakými jsou např. Zoznam.sk, Azet.sk, Centrum.sk, Atlas.sk apod. a byla do ní vložena téměř miliónová investice.
Slovenští zájemci o kvalitní a moderní cestování mohou rovněž využít nově zprovozněný portál www.LastMinute.sk. Přestože je uvedený odkaz v provozu teprve velmi krátce, již nyní generuje nemalé obraty. Současně Net Travel.cz uvádí do provozu spektrum domén http://www.nettravel.sk/web/novinky.aspx?id=55. Statistiky ukazují, že denní návštěvnost už přesáhla 1000 uživatelů, což je velmi rapidní nárůst. Celý projekt je teprve ve fázi startu a testování. Společnost Net Travel.cz vše připravuje pro nadcházející sezónu, v níž je očekáván hlavní nápor ze strany klientů.
Tímto krokem společnost Net Travel.cz opakovaně utvrdila veřejnost, že patří k vedoucím hráčům na slovenském trhu s ambicí stát se jedničkou. Klienti tak mohou mít jistotu, že vycestují se společností jež poskytuje vysoce kvalitní a spolehlivé služby v oblasti cestovního ruchu.