O vývoji tohoto projektu svědčí i dynamika zapojování médií, neboť k dnešnímu datu NetMonitor měří již 229 médií. Jedná se především o specializované web stránky orientované na komunity a specifické cílové skupiny čtenářů.
V březnu byla velikost internetové populace ČR 4,3 mil. lidí a z tohoto počtu měření NetMonitor zachytilo 97,7 %. Za toto období vygenerovali návštěvníci médií zapojených do projektu 472 mld. zobrazení internetových stránek.
SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. Skládá se ze dvou sekcí reprezentujících obě strany reklamního trhu – sekce internetových medií a sekce zadavatelů internetové reklamy. V současné době tvoří členská základna sdružení celkem 30 členů v obou sekcích. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor, startuje i projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring.