„Při sestavování koncepce celé kampaně jsme vycházeli z toho, že GuardControl Appliance nabízí překvapivě jednoduché řešení složité problematiky. Oslovuje tedy přesně cílenou skupinu uživatelů, vhodnou pro cílenou direct marketingovou kampaň: IT manažery,“ říká Ivo Minařík, Creative Director společnosti CoLin. „Klíčem ke kampani byl vhodně zvolený obsah direct mailu, který vycházel ze stejných idejí jako produkt samotný: překvapivá jednoduchost a spolehlivost. Pizza je jednoduché jídlo, oběd zadarmo je vždy milé překvapení. IT a pizza je navíc jedno ze zažitých spojení, podpořené rovněž vzhledem produktu GuardControl Appliance.“
Celá kampaň zahrnuje řadu prvků. Kromě samotné pizzy ve speciálním obalu s přiloženým průvodním dopisem to je samostatný web, videospoty, ukazující snadnost nasazení a použití produktu, či originálně brandovaný hardware.
„GuardControl Appliance je pro nás vstup na nový trh, posouváme se z role dodavatele na míru šitých projektů směrem do oblasti hotových řešení,“ dodává Martin Hudeček, výkonný ředitel ORBIT. „Vyžadovali jsme proto po CoLinu originalitu spojenou s úspěchem. Předložený koncept nás zaujal a ohlas překonal naše očekávání. Není pravidlem, aby oslovení zákazníci pochválili originalitu kampaně.“
Během první vlny kampaně byli osloveni vybraní IT manažeři v Praze. Vzhledem k úspěchu kampaně rozhodl ORBIT o jejím pokračování a dalším rozšíření. Zároveň ORBIT vytvořil novou obchodní pozici pro další prodej GuardControl Appliance.