Projekt vybudování kontaktního centra v Kolbenově ulici pro společnost T-Mobile, která je nejúspěšnějším českým operátorem z hlediska počtu klientů, je svým rozsahem a časovou náročností ojedinělým projektem ve střední Evropě. Společnost NextiraOne Czech kompletně zajistila během jednoho měsíce všechny aktivity, od výběru vhodné lokality, vytvoření celé infrastruktury a implementaci technologií až po výběr zaměstnanců spolu s jejich vyškolením.
Základem implementovaného řešení je technologie Genesys SIP Server založená na platformě IP. Tato technologie umožňuje plně kontrolovanou komunikaci s klienty T-Mobile a dovoluje sledovat vytížení i práci operátorů. Nabízí rovněž ucelenou řadu nástrojů, jako je např. segmentace zákazníků, inteligentní řazení a směrování hovorů, či reportování a kontrola hovorů. Vzhledem k potřebám společnosti T-Mobile, která musí počítat s neustálým vývojem informačních a komunikačních technologií, byla implementace aplikace Genesys SIP serveru vhodná také kvůli možnosti následné integrace nejnovějších komponent, aniž by docházelo k problémům s kompatibilitou.
“Od samotného zahájení provozu se nám nové kontaktní centrum skvěle osvědčilo. Dovolím si dokonce tvrdit, že předčilo naše očekávání,“ hodnotí Zdeněk Kučera, ředitel kontaktního centra. Tomáš Růžička, výkonný ředitel úseku služeb zákazníkům společnosti T-Mobile, k tomu dodává: “Uvědomujeme si, že naše požadavky byly opravdu vysoké, vezmeme-li v potaz rozsah projektu, který vyžadoval vysoký počet lidí, preciznost a flexibilitu při hledání řešení nebo časovou náročnost celé akce. Jsme rádi, že jsme využili služeb společnosti NextiraOne. Našim zákazníkům tak přinášíme nejlepší péči a podporu na telekomunikačním trhu v České republice.“
T-Mobile díky novému řešení zároveň sníží své provozní náklady – tato nová aplikace umožnila z velké části nahradit funkcionalitu standardní pobočkové ústředny. Nové kontaktní centrum dokáže najednou obsloužit až 100 operátorů, kteří odbavují okolo 6 000 příchozích a odchozích hovorů denně.
”V projektu byly využity nejmodernější dostupné technologie, vyškolili jsme přes 100 operátorů, vytvořili jsme spolehlivé a zcela zabezpečené kontaktní centrum během jednoho měsíce. Projekt podobného typu je unikátní a my jsme rádi, že jsme se podobné výzvy zhostili s úspěchem,“ shrnuje celý projekt generální ředitel společnosti NextiraOne Czech, Petr Hübl.