Praha, 2. listopadu 2010 – NextiraOne, přední evropský expert na komunikační služby, podepsala novou smlouvu se svým dlouholetým zákazníkem The Listening Company na dodávku špičkového kontaktního centra pro nové středisko v Manchesteru. Nová infrastruktura bude zahrnovat internetovou telefonii (VoIP), nahrávání hovorů Advisor pro 500 operátorů zákaznické linky i novou místní síť LAN.
V rámci smlouvy v hodnotě 1,2 milionu liber (cca 33,5 milionů korun) vypracuje NextiraOne návrh projektu, zajistí projektové řízení a implementaci nového VoIP kontaktního centra i místní sítě a připraví kontaktní centrum pro poskytování služeb s nejvyšší úrovní kvality. NextiraOne navrhla řešení složené z technologií společností Alcatel-Lucent, Genesys, Cisco a Nice. Pro The Listening Company zcela nové technické provedení poslouží jako pilotní projekt budoucí modernizace stávajících center.
Přechod na VoIP přináší podstatné finanční výhody i lepší kvalitu a spolehlivost služby. Pro velké společnosti, jako je The Listening Company, je klíčové i zavedení nahrávání hovorů Advisor – pomáhá splnit zákonné požadavky, zejména pro finanční transakce a poskytování služeb zákazníkům. Nové zařízení se bude využívat také pro účely školení.
„Při poskytování služeb pro naše obchodní a technologické partnery je naše práce postavena do první linie,“ dodal Richard Simpson, ředitel architektury IT The Listening Company. „Kvalita služeb a dodržování předpisů mají zásadní význam, neboť přímo ovlivňují pověst našich zákazníků navenek. Přechod na VoIP a nahrávání Advisor nám umožňují pokračovat v procesu zlepšování služeb díky spojení kvality s dodržováním předpisů. Za devět let spolupráce se NextiraOne osvědčila jako spolehlivý a ekonomicky efektivní partner, proto jsme ji požádali také o realizaci tohoto projektu.“
Richard Wright, obchodní ředitel společnosti NextiraOne UK, doplnil: „The Listening Company je dalším příkladem, jak naše dlouhodobé vztahy se zákazníky vedou nejen k opakované spolupráci, ale posilují také vzájemnou důvěru a partnerství. Zároveň podněcují inovativní přístupy k řešení potřeb zákazníků. Naslouchali jsme společnosti The Listening Company a navrhli řešení, které přinese hmatatelné výhody při jejím provozu.“
O společnosti The Listening Company
The Listening Company provozuje outsourcovaná kontaktní centra a zařízení služeb zákazníkům pro celou řadu velkých společností jako Sky, Microsoft, Toyota a mnoho významných organizací v oblasti cestovního ruchu a finančních služeb. NextiraOne jako dlouholetý partner již pro The Listening Company implementovala několik kontaktních center, včetně firemního ústředí v Richmondu a poboček Portsmouth, Newcastle a Tonbridge.
O společnosti NextiraOne
Společnost NextiraOne má ústředí v Paříži a je předním evropským expertem na komunikační služby. Navrhuje, instaluje, udržuje a podporuje řešení všech komunikačních potřeb svých zákazníků od hlasu a mobility přes zabezpečení až po aplikace. NextiraOne dodává dokonale integrovaná, ucelená komunikační řešení, jež využívají nejlepší technologie na trhu a přinášejí zákazníkům maximální užitek. Další informace najdete na webu: www.nextiraone.eu.