Hlavní navigace

Nezávislá výzkumná agentura hodnotí Oracle Siebel Marketing jako nejlepší platformu podnikového marketingu pro organizace B2C a B2B

[Tisková zpráva] REDWOOD SHORES, Kalifornie, 7. dubna 2006 – Společnost Forrester Research, přední nezávislá výzkumná agentura, ocenila sadu aplikací Oracle Siebel Enterprise Marketing Suite jako nejsilnější produkt mezi nástroji pro podnikový marketing. Ve své poslední zprávě Forrester Wave Evaluation: Enterprise Marketing Platforms Q1 2006 označuje produkt za páteř marketingové technologie a aplikační vrstvu za platformu podnikového marketingu.

Sdílet

Sada Siebel Enterprise Marketing Suite se jako „vysoce výkonný produkt“ umístila na prvním místě v současné nabídce platforem pro marketing B2C a B2B. Zároveň získala prvenství nebo druhá místa v následujících kategoriích: plánování marketingu a řízení prostředků, řízení kampaně, správa kontaktů na potenciální zákazníky, analýza a generování sestav, architektura a také v dalších specializovaných funkcích včetně řízení věrnostních programů a řízení akcí na podporu prodeje. Sada Siebel Enterprise Marketing Suite získala výborné hodnocení také v kategoriích použitelnosti aplikací a řízení interakce.

„Siebel Enterprise Marketing Suite poskytuje nejširší funkčnost na trhu a je nejlepším řešením pro firmy, které se zabývají marketingem B2B,“ prohlásila analytička agentury Forrester Elana Anderson. „Nabízí prvotřídní analytické nástroje a velice silné nástroje pro návrh kampaně a segmentaci,” dodala.

Při hodnocení trhu platforem podnikového marketingu analyzovala agentura Forrester přednosti a slabiny osmi největších dodavatelů podnikových systémů řízení vztahů se zákazníky (CRM) ve 168 oblastech včetně současné nabídky, strategie a přítomnosti na trhu.

„Marketing je ústředním bodem naší vize optimalizace pracovníků, procesů a technologií v organizacích, které se snaží lépe sloužit zákazníkům,“ řekl viceprezident skupiny aplikací CRM ve společnosti Oracle Anthony Lye. „Jsme odhodláni udržet si vedoucí postavení v oblasti řízení vztahů se zákazníky inovacemi a úspěšnými implementacemi u zákazníků ve všech odvětvích. Naším cílem je pomáhat organizacím neustále zdokonalovat efektivitu jejich marketingu.“

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).