Hlavní navigace

Noční Televizní noviny zatím nejsledovanější, rekordy lámal i magazín Víkend

[Tisková zpráva] Nováček zpravodajských relací, Noční Televizní noviny, včera zlomil svůj rekord ve sledovanosti, když ho v cílové skupině 15-54 sledovalo více než 40% dospělých diváků u televizních obrazovek. Roste také divácká popularita magazínu Víkend. Jeho včerejší vydání bylo sharově nejúspěšnější v šesti cílových skupinách, a to od 6. července 2010. Celkem ho sledovalo více než 1,2 milionu diváků starších 15 let.

Sdílet

Praha, 1. června 2011 – Několik rekordů v podílu na sledovanosti pořadů televize Nova padlo v úterý 31. května 2011. V tomto směru se stal nejúspěšnějším publicistickým pořadem dne magazín Víkend, tentokrát s mottem Čistý štít, který si připsal na konto rekord v šesti cílových skupinách, a to od 6. července 2010.

V cílové skupině D 15–54 dosáhl Víkend podílu na divácích 42,90 %, z diváků starších 15 let si ho nenechalo ujít 41,18 %, tedy v absolutních číslech 1 242 tisíc diváků tou dobou u televizních obrazovek. Sharově nejúspěšnější v dílčích cílových skupinách byl pořad u žen ve věku 45 až 54 let (share 50,09 %). Rekordního share dosáhl i v cílových skupinách Ž 25–34 (share 48,52 %), M 35–44 (share 41,40 %) a M 45–54 (38,09 %).

Další rekord včera padl u Nočních Televizních novin. V cílové skupině D 15–54 dosáhly podílu na sledovanosti 40,03 %, u diváků starších 15 let dosáhli podílu na publiku 40,79 %, v absolutních číslech 879 tisíc diváků. V cílové skupině Ž 45–54 si jeden ze dvou nejmladších zpravodajských pořadů televize Nova nenechalo ujít 47,05 % žen této věkové kategorie u obrazovek, a to od začátku vysílání pořadu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).