Praha 22. března 2010 – Nejsilnější postavení na domácím televizním trhu znovu potvrdily kanály skupiny Nova, televize Nova a filmový kanál Nova Cinema. V minulém týdnu roku dosáhly v prime time v cílové skupině D15–54 průměrného podílu na publiku 50,30 %.
Velkou pozornost diváků si navzdory konkurenci nadále udržel oblíbený seriál Ordinace v růžové zahradě 2 (úterý a čtvrtek 20:00), který dosáhl v cílové skupině D15–54 průměrného podílu na sledovanosti 59,40 %. Původní sitcom TV Nova Comeback dosáhl v cílové skupině D15–54 podílu na publiku 48,90 %, v cílové skupině D15+ si ho nenechalo ujít 1 341 tisíc diváků tou dobou u obrazovek. Vysokého výkonu dosáhl i přímý přenos finále soutěže Česká Miss 2010, který v cílové skupině D15–54 dosáhl 50,33% podílu na sledovanosti. V cílové skupině D15+ na něj přepnulo své televizory 1 719 tisíc diváků.
Sharově nejúspěšnějším filmem 11. týdne na Nově Cinemě se stala rodinná komedie Brácha za všechny peníze (sobota 20. března, 15:50), která dosáhla v cílové skupině D15–54 skvělého podílu na publiku 15,83 %, u diváků s příjmem Nova Cinema to bylo dokonce 21,51 %. Výborného výsledku dosáhla i legendární komedie režiséra Dušana Kleina Jak básníci přicházejí o iluze (pondělí 15. března, 20:00), která dosáhla v cílové skupině D15–54 podílu na sledovanosti 8,45 %, u diváků s příjmem Nova Cinema činil podíl na sledovanosti 11,06 %.