Stačí pár kliknutí…
Portál Srovnam.cz výrazně usnadní českým uživatelům internetu orientaci v nabídkách úvěrových produktů, pojištění, cestovních služeb a všeho zboží od elektroniky, přes nábytek až po knihy. Zákazníci získají pouhým kliknutím myši nejvýhodnější nabídku v jakékoli z uvedených oblastí a mohou rovnou provést i online objednávku. Odpadne jim tak únavné a zdlouhavé prohledávání webu, telefonování na informační linky a obcházení prodejen.
„Srovnam.cz však připravuje pro své návštěvníky i další, nové online služby. V krátké době dojde k rozšíření naší nabídky o srovnání mobilních tarifů, internetového připojení, pracovních příležitostí, realit, ojetých i nových automobilů a řadu dalších kategorií.“ uvádí Filip Kahoun, jeden ze zakladatelů portálu Srovnam.cz.
Uznávaný internetový odborník a ředitel Ogilvy Interactive Tomáš Jindříšek na adresu projektu Srovnam.cz říká: „Na českém trhu takto komplexní nabídka zatím chyběla. Za výbornou strategii portálu Srovnam.cz považuji nekonkurovat již zavedeným, uznávaným srovnávačům, ale snahu navázat s nimi spolupráci. Tato alianční politika může vést k opravdu největší přidané hodnotě pro zákazníky.“
Služba Srovnam.cz navíc přichází na trh právě v okamžiku, kdy se začínají ve velkém objednávat přes internet vánoční dárky. V tomto směru bude velmi užitečným pomocníkem. Srovnáním mohou zákazníci za stejný košík dárků ušetřit během pár okamžiků až několik tisíc korun. Ve správnou chvíli také portál přináší online porovnání nejen hypoték, ale i ostatních finančních produktů, u kterých dochází nyní, v období finanční krize, k častým změnám a zákazníci ztrácejí v nabídkách přehled.
Podobné služby si oblíbil celý západní svět…
„V zahraničí se jedná o běžnou a hojně využívanou službu. Za všechny lze jmenovat například nejúspěšnější britský srovnávací portál moneysupermarket.com, který na tamním trhu funguje od roku 1999 a letos jej navštívilo jen za první pololetí 62 milionů lidí“ uvádí Jiří Matoušek, jeden ze spoluautorů projektu Srovnam.cz, a dodává: „Očekáváme, že si i naše služba získá u českých spotřebitelů značnou oblibu díky své jednoduchosti a schopnosti ušetřit čas i peníze.“
Jeho předpoklad podporuje i skutečnost, že online srovnávací služby využívá 34.7% obyvatel EU (zdroj: Comscore). Jen ve Velké Británii se v roce 2007 utratilo přes podobné služby cca 7 mld liber (tedy přes 200 miliard korun), což představuje zhruba 15% veškerého tamního internetového obchodu (zdroj: ChannelAdvisor).
„Vzhledem k čím dám tím větší nabídce služeb a zboží se celosvětově přes podobné agregátory informací o nabídkách uskuteční až pětina všech prodejů.“ doplňuje ke globálním trendům Tomáš Jindříšek, ředitel Ogilvy Interactive.
O společnosti
Portál www.srovnam.cz provozuje společnost Fair point, s.r.o., která je ryze českou společností bez zahraniční účasti. Není ani součástí žádné skupiny. Své tržní aktivity zaměřuje Fair point zejména do oblasti online obchodu.